Ece Seçkin - Adeyyo (Almanca) Çeviri - Şarkı Sözü Çevirisi

29 Temmuz 2016 Cuma

Ece Seçkin - Adeyyo (Almanca) Çeviri

Upuzun yollar, arkandayım
Takip mesafesi aramızda
Duyduğuma değil de gördüğüme inanayım

Demedeye de kalmadı..
Sırtımdan, vurdun, vurdun..

Hiç acımadan ardımdan
duydum, duydum ne işler dönmüş arkamdan..

Bir kere zıpla, iki kere zıpla
Bıkmadın allah allah

Ben hadi neyse atlatırım da
Yerlebir ol sen inşallah

Bence sen öyle gün yüzü gölme
O yılanı besle koynunda

Kusuruma bakma, bizde de böyle
Herşeye yok ki eyvallah.


Die längsten Wege, ich bin hinter dir
Die folgende Distanz ist zwischen uns
Lass mich glauben, was ich sehe
Nicht was ich höre

Während ich sage
Du schossest, schlugst und schlugst

Ohne Gnade von meinem Rücken
Ich hörte, ich hörte was ist los hinter mir...

Springe einmal, springe zweimal
Du bist nicht müde, oh mein Gott

Sowieso, ich kann überwinden
Aber ich hoffe dass du kaputt sein wird

Als mein Gedanke, Sieh gute Tagen nicht
Füttere diese Schlange in deinen Armen

Tut mir leid, das war's für uns
Und keine Danke für alle.

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş