Ashe - Moral of the Story Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

8 Nisan 2020 Çarşamba

Ashe - Moral of the Story Türkçe Çevirisi

So I never really knew you
God, I really tried to
Blindsided, addicted
Felt we could really do this
But really I was foolish
Hindsight it's obvious
 demek ki seni hiç tanımamışım
tanrım, gerçekten denedim
gafil avlandım, bağımlı oldum
bunu yapabilirmişiz gibi geldi
ama gerçekten aptalmışım
geç anladım, orası belli

Talking with my lawyer
She said where'd you find this guy
I said young people fall in love
With the wrong people sometimes
 avukatımla konuşurken
nerden buldun bu adamı dedi
dedim ki bazen genç insanlar
yanlış kişilere aşık olabilirler

Chorus:
Some mistakes get made
That's alright, that's okay
You can think that you're in love
When you're really just in pain
Some mistakes get made
That's alright, that's okay
In the end it's better for me
That's the moral of the story, babe
 bazı hatalar yapıldı
sorun değil, önemli değil
aşık olduğunu düşünebilirsin
aslında acı çekiyorken
bazı hatalar yapıldı
sorun değil, önemli değil
sonuç olarak böylesi benim için daha iyi
hikayeden çıkan ders bu, bebeğim

It's funny how a memory
Turns into a bad dream
When running wild turns volatile
Remember how we painted our house
Just like my grandparents did
So romantic but we fought the whole time
Should have seen the signs, yeah
 bir anının
bir kabusa dönüşmesi çok ilginç
hızlıca koşarken birden buharlaşmak
evimizi nasıl boyadığımızı hatırla
tıpkı dedem ve babaannemin yaptığı gibi
çok romantik ama sürekli kavga etmiştik
belirtileri görmeliydim, evet

Talking with my mother
She said where'd you find this guy
I said young people fall in love
With the wrong people sometimes
 annemle konuşurken
nerden buldun bu adamı dedi
dedim ki bazen genç insanlar
yanlış kişilere aşık olabilirler

 
They say it's better to have love then lost
Than never to have loved at all
That could be a load of shit
But I just need to tell you all
 diyorlar ki aşka sahip olup bırakmak daha iyidir
hiç sevilmemektense
saçma olabilir
ama hepinize şunu söylemem lazım

Some mistakes get made
That's alright, that's okay
You can think that you're in love
When you're really just engaged
Some mistakes get made
That's alright, that's okay
In the end it's better for me
That's the moral of the story
bazı hatalar yapıldı
sorun değil, önemli değil
aşık olduğunu düşünebilirsin
aslında sadece nişanlıyken
bazı hatalar yapıldı
sorun değil, önemli değil
sonuç olarak böylesi benim için daha iyi
hikayeden çıkan ders bu, bebeğim

https://lyricstranslate.com/tr/ashe-moral-story-lyrics.html
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş