The Roop - Discotheque Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

29 Mayıs 2021 Cumartesi

The Roop - Discotheque Türkçe Çevirisi

The Roop - Discotheque Türkçe Çevirisi



Okay, I feel the rhythm
Something's going on here
The music flows through my veins
 Tamam, ritmi hisset
Burada bir şeyler dönüyor
Müzik damarlarımdan akıyor

It's taking over me, it's slowly kicking in
My eyes are blinking and I don't know what is happening
I can't control it, don't wanna end it
There's no one here and I don't care
I feel it's safe to dance alone (Dance alone)
Dance alone (Dance alone), dance alone (Dance alone)
Dance alone (Dance alone), dance alone (Dance alone)
Dance alone (Dancе alone), dance alone, dancе alone
 Bu beni aşıyor, yavaşça sonuç veriyor
Gözlerim parıldıyor ve ben bunun ne olduğunu bilmiyorum
Onu kontrol edemiyorum, onu bitirmek istemiyorum
Burada kimse yok ve umursamıyorum
Yalnız dans etmenin güvenli olduğunu hissediyorum (Yalnız dans)
Yalnız dans (Yalnız dans), yalnız dans (Yalnız dans)
Yalnız dans (Yalnız dans), yalnız dans (Yalnız dans)
Yalnız dans (Yalnız dans), yalnız dans, yalnız dans, yalnız dans

Let's discoteque right at my home
It is okay to dance alone
Dance alone, dance alone (Alone)
Dance alone (Alone), dance alone (Alone)
I got the moves, it's gonna blow
 Hadi evde diskotek yapalım
Yalnız dans etmek sorun değil
Yalnız dans, yalnız dans (Yalnız)
Yalnız dans (Yalnız),
yalnız dans (Yalnız)
Hareketlerim var, uçuracak

Dance alone, dance alone
Dance alone, dance alone
 Yalnız dans, yalnız dans
Yalnız dans, yalnız dans
 
By dancing on my own
I'm healing wounded soul
My body shaking hard
It's breaking, have to let it go
I need to get up and put my hands up
There's no one here and I don't care
I feel it's safe to dance alone
 Kendi başıma dans ederek
Yaralı ruhu iyileştiriyorum
Vücudum çok fazla titriyor
Nefes alıyor, onu boş vermeliyim
Kalkmalı ve ellerimi yukarı kaldırmalıyım
Burada kimse yok ve umursamıyorum
Yalnız dans etmenin güvenli olduğunu hissediyorum

Let's discoteque right at my home
It is okay to dance alone
Dance alone, dance alone (Alone)
Dance alone (Alone), dance alone (Alone)
I got the moves, it's gonna blow
 Hadi evde diskotek yapalım
Yalnız dans etmek sorun değil
Yalnız dans, yalnız dans (Yalnız)
Yalnız dans (Yalnız),
yalnız dans (Yalnız)
Hareketlerim var, uçuracak

Dance alone, dance alone
Dance alone, dance alone
 Yalnız dans, yalnız dans
Yalnız dans, yalnız dans

Let's discoteque right at my home
It is okay to dance alone
I got the moves, it's gonna blow
It is okay to dance alone
 Hadi evde diskotek yapalım
Yalnız dans etmek sorun değil
Hareketlerim var, uçuracak
Yalnız dans etmek sorun değil

Let's discoteque right at my home
It is okay to dance alone
I got the moves, it's gonna blow
It is okay to dance alone
Hadi evde diskotek yapalım
Yalnız dans etmek sorun değil
Hareketlerim var, uçuracak
Yalnız dans etmek sorun değil

The Roop - Discotheque Türkçe Çevirisi
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş