Rauf & Faik - OLA Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

5 Haziran 2020 Cuma

Rauf & Faik - OLA Türkçe Çevirisi

Rauf & Faik - OLA Türkçe Çevirisi

Ola-ola-ola, la-la
Ola-ola-ola, la-la
Ola-ola-ola, la-la
La-la-la-la-la-la
  Ola-ola-ola, la-la
Ola-ola-ola, la-la
Ola-ola-ola, la-la
La-la-la-la-la-la

Обещаю, что вернусь
Каждый момент - все наизусть
Не чувствую свой пульс
Но помню губ твой вкус
 Söz veriyorum geri döneceğim
Her anımız - hepsi yürekten
Nabzımı hissedemiyorum
Ancak dudağının tadını hatırlıyorum

Слезы по щекам
И вот-вот тронется вагон
По разным городам
Скажи, что это просто сон
 Yanaktan süzülüyor gözyaşları
Ve vagon kalkmak üzere
Farklı şehirlerde ikimiz
Bana bunun bir rüya olduğunu söyle

Не знаю куда себя деть
Снова петляю по дворам
Пытаясь в голове напеть
Создать проект по голосам
 Nereye giderim bilmiyorum
Yine avlularda dolaşıyorum
Kafamın içinde uğultular
Oylarla yeni bir proje yaratıyorum

Не спрашивай - "как сам?"
Голова словно в тумане
Заплутались в лабиринте
Выход есть, я обещаю
 Sorma nasılsın diye
Kafa darma duman
Bir labirentin içinde kaybolmuşum
Ama bir çıkış yolu bulacağım, söz veriyorum

Ну когда же встречу я тебя?
Словно темный вечер без тебя
Ну когда скажу я тебе, ola-ola
Ну когда скажу я тебя ola-ola
 Ee, ne zaman göreceğim seni?
Karanlık bir akşamı yaşamak gibi sensiz olmak
Ne zaman sana anlatacağım? ola-ola
(lyricstranslate-gksuperisi)
Ne zaman zaman sana anlatacağım? ola-ola

Расскажи, о чем ты думаешь
Или это наш конец?
Ты уже ничего не чувствуешь
А сколько чувствует сердец...
 Ne düşündüğünü söyle bana
Yoksa bu bizim sonumuz mu?
Hiçbir şey hissetmiyorsun sen (biliyorum ama);
Peki ya kalbin, kalbin de mi bomboş?

Просто не обманывай меня
Знаешь, будет больно без тебя
И е скажу я тебе, ola-ola
И не скажу я тебе, ola-ola
 Kandırma beni
Sensiz ne kadar acı vereceğini biliyorum
Ve sana diyorum ki ola-ola
Ve sana anlatmayacağım ola-ola
 
Ola-ola-ola, la-la
Ola-ola-ola, la-la
Ola-ola-ola, la-la
La-la-la-la-la-la
 Ola-ola-ola, la-la
Ola-ola-ola, la-la
Ola-ola-ola, la-la
La-la-la-la-la-la

Ola-ola-ola, la-la
Ola-ola-ola, la-la
Ola-ola-ola, la-la
La-la-la-la-la-la
 Ola-ola-ola, la-la
Ola-ola-ola, la-la
Ola-ola-ola, la-la
La-la-la-la-la-la

Rauf & Faik - OLA Türkçe Çevirisi
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş