The Irrepressibles - In This Shirt Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

10 Temmuz 2020 Cuma

The Irrepressibles - In This Shirt Türkçe Çevirisi

The Irrepressibles - In This Shirt Türkçe Çevirisi

I am lost in a rainbow
Kayboldum gökkuşağımızda

Now our rainbow is gone
Şimdi gökkuşağımız yok.

Overcast by your shadow
Gölgen beni karanlıklaştırdı

As our worlds move on
Dünyalarımız ilerledikçe

In this shirt I can be you
Ama bu gömleğin içinde sen olabilirim

To be near you for a while
Senin yanında biraz kalmak için

In this shirt I can be you
Ama bu gömleğin içinde, sen olabilirim

To be near you for a while
Senin yanında biraz kalmak için

There's a crane knocking down
Bir vinç var

All these things that we were
Bütün o şeylerin üzerine vurduğumuz

I awake in the night
Akşamları uyanırım

To hear the engines pout
Motorların hırıltısını duymak için

There's a pain, it does ripple
Bir acı var, bedenime dalgalanmalar veriyor

Through my frame, makes me lame
Beni sakat ediyor

There's a thorn in my side
Bir diken var, yanımda

It's the shame, it's the prize
Bu ayıp, bu kibir

Of you and me, ever changing
Senin ve benim, hep değişiyoruz

Moving on now, moving fast
Şimdi ilerliyoruz, hızla hareket ediyoruz

And this touch must be wanting
Ve onun dokunuşu, istenmeli


Must become through your ask
İstediğiniz gibi olmalı

But I mean dare to tell you
Ama sana söylemeye cesaret ediyorum

That I love you - it never ends
Seni sevdiğimi, bu hiç dinmez

And I bled everyday now
Ve ben her gün kanadım

For a year, for a year
Bir yıl boyunca, bir yıl boyunca

I did send you a note
Sana bir not gönderdim,

On the wind for to read
Okuman için rüzgarla.

Our names there together
Orada isimlerimiz birlikte

Must've fallen like the sea
Deniz gibi düşmüş olmalı

To the depths of the soil
Toprağın derinliklerine

Buried deep in the ground
Yerin derinine gömülmüş

On the wind I can hear you
Rüzgarda, seni duyabildim

Call my name, held the sound
Adımı söyleyebildim, sesleri tuttum.

I am lost
Kayboldum

I am lost in a rainbow
Kayboldum gökkuşağımızda

Now our rainbow is gone
Şimdi gökkuşağımız yok.

I am lost in a rainbow
Kayboldum gökkuşağımızda

Now our rainbow is gone
Şimdi gökkuşağımız yok.

I am lost, I am lost
Kayboldum, kayboldum

I am lost, I am lost
Kayboldum, kayboldum

I am lost, I am lost
Kayboldum, kayboldum

The Irrepressibles - In This Shirt Türkçe Çevirisi
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş