Drake - Passionfruit Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

25 Mart 2018 Pazar

Drake - Passionfruit Türkçe Çevirisi

Hold on, hold on, fuck that
Bekle, bekle, sikerim.
Fuck that shit
Hay amına koyayım.
Hold on, I got to start this mothafuckin' record over again
Bekleyin, bu siktiğimin şarkısını baştan açmalıyım.

Wait a minute, fuck that shit
Bir dakika bekle, amına koyayım.
Still on this mothafuckin' record
Hâlâ şu koyduğumun şarkısındayım.
I'ma play this mothafucka for y'all
Şu siktiğimin şarkısını hepiniz için çalacağım.
Ayy, y'all get some more drinks goin' on
Evet hepiniz bu devam ederken daha fazla içki alın,
I'll sound a whole lot better
Ben de sesi daha iyi yapacağım.
Listen
Dinle,
Seein' you got ritualistic
Törensel olduğunu görüyorum.
Cleansin' my soul of addiction for now
Şimdilik bağımlılıktan ruhumu temizliyorum,
'Cause I'm fallin' apart, yeah
Çünkü parçalara ayrılıyorum, evet.
Tension
Gerilim,
Between us, just like picket fences
Aramızdaki, tahta çitler gibi.
You got issues that I won't mention for now
Şimdi bahsetmeyeceğim problemlerin de var
'Cause we're fallin' apart
Çünkü parçalara ayrılıyoruz.
Passionate from miles away
Millerce uzaklardan tutkuluyuz.
Passive with the things you say
Söylediğin şeyler yüzünden suskunuz.
Passin' up on my old ways
Benim eski yollarımından geçiyoruz.
I can't blame you, no, no
Seni suçlayamıyorum, hayır, hayır.

Passionate from miles away
Millerce uzaklardan tutkuluyuz.
Passive with the things you say
Söylediğin şeyler yüzünden suskunuz.
Passin' up on my old ways
Benim eski yollarımından geçiyoruz.
I can't blame you, no, no
Seni suçlayamıyorum, hayır, hayır.
Listen
Dinle,
Harder buildin' trust from a distance
Mesafelerle güven kurmak daha zor.
I think we should rule out commitment for now
Bence şimdilik özverimizi bunun dışında bırakmalıyız.
'Cause we're fallin' apart
Çünkü parçalara ayrılıyoruz.
Leavin'
Gidiyorsun.
You're just doing that to get even
Sadece acısını çıkarmak için bunu yapıyorsun.
Don't pick up the pieces, just leave it for now
Şimdi parçaları toplama, şimdilik sadece bırak,
They keep fallin' apart
Çünkü dağılmaya devam ediyorlar.
Passionate from miles away
Millerce uzaklardan tutkuluyuz.
Passive with the things you say
Söylediğin şeyler yüzünden suskunuz.
Passin' up on my old ways
Benim eski yollarımından geçiyoruz.
I can't blame you, no, no
Seni suçlayamıyorum, hayır, hayır.
Passionate from miles away
Millerce uzaklardan tutkuluyuz.
Passive with the things you say
Söylediğin şeyler yüzünden suskunuz.
Passin' up on my old ways
Benim eski yollarımından geçiyoruz.
I can't blame you, no, no
Seni suçlayamıyorum, hayır, hayır.
Um, trying to think of the right thing to say
Um, söyleyecek doğru şeyleri düşünmeye çalışıyorum.

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş