6ix9ine - Yaya Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

10 Temmuz 2020 Cuma

6ix9ine - Yaya Türkçe Çevirisi

6ix9ine - Yaya Türkçe Çevirisi

Se pinta los Labios, hoy no tiene horario
Quiere que la busque en la Lambo
Esta noche coronamo’
Dale, parate terminar lo que empezamo’
Oh-oh, baila morena, baila morena
Oh-oh, baila morena, baila morena (Baila, baila)
Oh-oh, baila morena, baila morena
Oh-oh, oh-oh
 Fidye sosuyla dudaklarını boyadı, bugün işim yok
Lambo'da onu aramamı istiyor
Bu gece beni gururlandır
Hadi, başladığımı bitirmek için
Oh-oh, esmer dansı, esmer dansı
Oh-oh, esmer dansı, esmer dansı (Dans, dans)
Oh-oh, esmer dansı, esmer dansı
Oh-oh, oh-oh

Una nena así me hacía falta
Que metiera mi mano por su falda
Se ve que no e’ santa
Es como yo, que le gusta la maldad
Dale, baby, no sea’ mala
No pare’ de moverte que eso me encanta
Bebecita, dame una, una probaíta’
Tú ere’ una mamacita
Cuando chingamo’, baby, tú nunca te quita’
Mueve to’ ese booty, tan chulita como Anitta
 Böyle bir bebeğe ihtiyacım vardı
Üzerinde etekle beni emmek istiyor
Kutsal olmadığını düşünüyor
Kötüyü seviyor, benim gibi bir kız
Hadi, bebeğim, kötü olma
Hareket etmeyi bırakma, bunu seviyorum
Bebeğim, şans ver, bana şans ver
Sen tam bir mamakitansın
Bebeğim, seni sikince, asla bir yere gitme
Memelerini hareket ettir, Anitta kadar tatlı

Tú ‘tá dura, my niña linda, yaya
Dame tequila, no quiero vaina’
Baila, le subo la mini, yaya
Tráeme bebida, no quiero agua
Quiero my nena linda, yaya (Yaya, yaya)
Dame tequila, no quiero vaina’ (Yaya, yaya)
Baila, le subo la mini, yaya
Tráeme bebida, no quiero agua
 Bebeğim, zor bir kızsın
Tekila ver, bakla istemiyorum
Mini disko'yu yüklüyorum, yaya
Bana içki getir, su istemiyorum
Güzel bebeğimi istiyorum, yaya (Yaya, yaya)
Tekila ver, bakla istemiyorum
Mini disko'yu yüklüyorum, yaya
Bana içki getir, su istemiyorum

Ponte friki, frikitona
Tú ere’ una chapi-chapiadora
Ella e’ bellaquísima, pero no se enamora
Mami, y chingando hay que darte un diploma
Ninguna se te iguala
Ella me dice: «Vente, papi», me la saca (Saca)
Y me baila flow Shakira, waka-waka (Waka)
Ella tiene culo bello pero e’ flaca
La baby e’ flaca
 Frikitona alın
Sen bir chapi-chapiadora'sın
O güzel, ama aşık değil
Anne, ve lanet diploma almak zorunda
Sana eşit değil
Bana diyor ki: Hadi, babacık, beni benden al (Çıkar)
Ve benim dansım Shakira gibi, waka-waka (Waka)
Güzel bir kalçası var ama sıska
Bebek sıska

Quiero my nena linda, yaya
Dame tequila, no quiero vaina’
Baila, le subo la mini, yaya
Tráeme bebida, no quiero agua
 Bebeğim, zor bir kızsın
Tekila ver, bakla istemiyorum
Mini disko'yu yüklüyorum, yaya
Bana içki getir, su istemiyorum

La baby ‘tá borracha
Rakatá, rakatá, rakatá, rakatá
Rakatá, rakatá, rakatá, rakatá
Mami, tan-tan-tan-tan-tan-tan-tan-tan
Tan-tan-tan-tan-tan-tan-tan-tan
Tan-tan-tan-tan-tan-tan-tan-tan
Tan-tan-tan-tan-tan-tan-tan-tan
Tan-tan-tan-tan-tan-tan-tan-tan
 Sarhoş kızım benim
Rakatá, rakatá, rakatá, rakatá
Rakatá, rakatá, rakatá, rakatá
Anne, tan-tan-tan-tan-tan-tan-tan-tan
Tan-tan-tan-tan-tan-tan-tan-tan
Tan-tan-tan-tan-tan-tan-tan-tan
Tan-tan-tan-tan-tan-tan-tan-tan
Tan-tan-tan-tan-tan-tan-tan-tan

Quiero my nena linda, yaya
Dame tequila, no quiero vaina’
Baila, le subo la mini, yaya
Tráeme bebida, no quiero agua
 Bebeğim, zor bir kızsın
Tekila ver, bakla istemiyorum
Mini disko'yu yüklüyorum, yaya
Bana içki getir, su istemiyorum

Luian
Mambo Kingz
Jowny
BF
(Yaya, yaya)
Luian
Mambo Kings
Jowny
BF
(Yaya, yaya)


6ix9ine - Yaya Türkçe Çevirisi


Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş