Katy Perry - Smile Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

11 Temmuz 2020 Cumartesi

Katy Perry - Smile Türkçe Çevirisi

Katy Perry - Smile Türkçe Çevirisi

[Chorus]
Yeah, I'm thankful
Scratch that, baby, I'm grateful
Gotta say it's really been a while
But now I got back that smile (Smile)
I'm so thankful
Scratch that, baby, I'm grateful
Now you see me shine from a mile
Finally got back that smile (Smile)
Evet, teşekkürü borç biliyorum
Altını çiziyorum bebeğim, minnettarım
Gerçekten bunu bir kez olsada söylemeliydim
Ama şimdi ardından gülümsüyorum (Gülümsüyorum)
Çok minnettarım
Altını çiziyorum bebeğim, minnettarım
Bir mil öteden parıldadığımı görüyorsun
Sonunda ardından gülümsüyorum (Gülümsüyorum)

[Verse 1]
Every day, Groundhog Day
Goin' through motions felt so fake
Not myself, not my best
Felt like I failed the test
Her gün,Groundhog Day
Davranışlar bu yüzden baştan sona sahte
Kendim değilim , en iyisi değilim
Teste başarısız olmuş gibi hissettim

[Pre-Chorus]
But every tear has been a lesson
Rejection can be God's protection
Long hard road to get that redemption
But no shortcuts to a blessin'
Ama her gözyaşı bir ders öğretti
Red etmek Tanrı'nın himayesinde
Uzun ve zorlu yolculuklarda sözünü tut
Ama hayır bağışlanmak için kestirme bir yol değil

[Chorus]
Yeah, I'm thankful
Scratch that, baby, I'm grateful
Gotta say it's really been a while
But now I got back that smile (Smile)
I'm so thankful
Scratch that, baby, I'm grateful
Now you see me shine from a mile
Finally got back that smile (Smile)
Evet, teşekkürü borç biliyorum
Altını çiziyorum bebeğim, minnettarım
Gerçekten bunu bir kez olsada söylemeliydim
Ama şimdi ardından gülümsüyorum (Gülümsüyorum)
Çok minnettarım
Altını çiziyorum bebeğim, minnettarım
Bir mil öteden parıldadığımı görüyorsun
Sonunda ardından gülümsüyorum (Gülümsüyorum)

[Verse 2]
I'm 2.0, remodeled
Used to be dull, now I sparkle
Had a piece of humble pie
That ego check saved my life
Ben 2.0'ım, şeklimi değiştirerek
Eskiden serserimin renksizdim, şimdi parıldıyorum
Nacizane bir turtanın parçasıydı
Benliğini kontrol altına al böylelikle hayatımı korursun

[Pre-Chorus]
Now I got a smile like Lionel Richie
Big and bright, need shades just to see me
Tryna stay alive just like I'm the Bee Gees (Oh, woah)
A Mona Lisa masterpiece (Now I'm)
Şimdi Lionel Richie gibi gülümsüyorum
Büyük ve ışıltılı, yalnızca hayaletlerin beni görmesine ihtiyacım var
Sadece hayatta kalmayı deniyorum ben Bee Gees'im
(Oh, woah)
Mona Lisa bir şaheseri (Şimdi ben)

[Chorus]
Yeah, I'm thankful
Scratch that, baby, I'm grateful
Gotta say it's really been a while
But now I got back that smile (C'mon, smile, woo)
I'm so thankful
Scratch that, baby, I'm grateful (So grateful)
Now you see me shine from a mile
Finally got back that smile (Smile, oh, oh)
Evet, teşekkürü borç biliyorum
Altını çiziyorum bebeğim, minnettarım (Çok minnettarım)
Gerçekten bunu bir kez olsada söylemeliydim
Ama şimdi ardından gülümsüyorum (Hadi, gülümse, woo)
Çok minnettarım
Altını çiziyorum bebeğim, minnettarım
Bir mil öteden parıldadığımı görüyorsun
Sonunda ardından gülümsüyorum (Gülümsüyorum, oh, oh)

[Bridge]
I'm so thankful
'Cause I finally, 'cause I finally
I'm so grateful
'Cause I finally, 'cause I finally (Oh)
Çok minnettarım
Çünkü sonundayım, çünku sonundayım
Çok minnettarım
Çünkü sonundayım, çünku sonundayım

[Chorus]
Yeah, I'm thankful
Scratch that, baby, I'm grateful
Gotta say it's really been a while
But now I got back that smile (Woo, smile)
I'm so thankful
Scratch that, baby, I'm grateful
Now you see me shine from a mile
Finally got back that smile (Smile, oh, oh)
Evet, teşekkürü borç biliyorum
Altını çiziyorum bebeğim, minnettarım
Gerçekten bunu bir kez olsada söylemeliydim
Ama şimdi ardından gülümsüyorum (Woo, gülümse)
Çok minnettarım
Altını çiziyorum bebeğim, minnettarım
Bir mil öteden parıldadığımı görüyorsun
Sonunda ardından gülümsüyorum (Gülümsüyorum, oh, oh)

[Outro]
I'm so thankful
'Cause I finally, 'cause I finally
Smile (Oh)
I'm so grateful
'Cause I finally, 'cause I finally
Smile (Oh, oh)
Çok minnettarım
Çünkü sonundayım, çünku sonundayım
Gülmüse (Oh)
Çok minnettarım
Çünkü sonundayım, çünku sonundayım
Gülmüse (Oh, oh)

Kaynak: Genius

Katy Perry - Smile Türkçe Çevirisi
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş