Rauf & Faik - Australia Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

5 Haziran 2020 Cuma

Rauf & Faik - Australia Türkçe Çevirisi

Rauf & Faik - Australia Türkçe Çevirisi

Australia
Australia
La la la
La la
Reason?
 Avustralya
Avustralya
La la la
La la
Sebep?

Australia
La la la
La la
 Avustralya
La la la
La la

Australia
Australia
La la la
La la
Reason?
 Avustralya
Avustralya
La la la
La la
Sebep?

Australia
La la la
La la
 Avustralya
La la la
La la

My trouble and your trouble,
We just gonna solve this problem.
 Benim derdim ve senin derdin,
Biz bu sorunu çözeceğiz.

Australia
La la la
La la
 Avustralya
La la la
La la

Do you have one a way to stay?
I don't wanna be afraid of my way.
I don't wanna go in baby steps.
You know.
 Kalmanın bir yolu var mı?
Kendi yolumdan korkmak istemiyorum.
Küçük adımlarla gitmek istemiyorum.
Bilirsin.

Ain't nobody gonna say that, true?
It's over,
Allah I love you.
I don't wanna go in baby steps.
You know.
 Kimse bunu söylemeyecek, doğru mu?
Bitti,
Allah, seni seviyorum.
Küçük adımlarla gitmek istemiyorum.
Bilirsin.

Don't lie me,
Everbody should help inside me,
Fight Good and Bad.
 Bana yalan söyleme,
Herkes içimdekine yardım etmeli.
İyiyle ve Kötüyle savaşmalı.

Don't die, I pray you.
Oh my God, God.
 Ölme, senin için dua ediyorum.
Aman Tanrım, Tanrım.

Don't lie me,
Everbody should help inside me,
Fight Good and Bad.

Don't die, I pray you.
Oh my God, God.

Australia
Australia
La la la
La la
Reason?
 Avustralya
Avustralya
La la la
La la
Sebep?

Australia
La la la
La la
 Avustralya
La la la
La la

Australia
Australia
La la la
La la
 Avustralya
Avustralya
La la la
La la

La la la
La la
La la la
La la

Do you have one a way to stay?
I don't wanna be afraid of my way.
I don't wanna go in baby steps.
You know.
Kalmanın bir yolu var mı?
Kendi yolumdan korkmak istemiyorum.
Küçük adımlarla gitmek istemiyorum.
Bilirsin.

Ain't nobody gonna say that, true?
It's over,
Allah I love you.
I don't wanna go in baby steps.
You know.
Kimse bunu söylemeyecek, doğru mu?
Bitti,
Allah, seni seviyorum.
Küçük adımlarla gitmek istemiyorum.
Bilirsin.


Steps, you know.

Don't lie me,
Everbody should help inside me,
Fight Good and Bad.
 Bana yalan söyleme,
Herkes içimdekine yardım etmeli.
İyiyle ve Kötüyle savaşmalı.

Don't die, I pray you.
Oh my God.
 Ölme, senin için dua ediyorum.
Aman Tanrım, Tanrım.

Everbody should help inside me,
Fight Good and Bad.

Herkes içimdekine yardım etmeli.
İyiyle ve Kötüyle savaşmalı.

Don't die, I pray you.
Oh my God.
 Ölme, senin için dua ediyorum.
Aman Tanrım, Tanrım.

My trouble and your trouble,
We just gonna solve this problem.
 Benim derdim ve senin derdin,
Biz bu sorunu çözeceğiz.

Australia
La la la
La la
Avustralya
La la la
La la

Rauf & Faik - Australia Türkçe Çevirisi
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş