Baekhyun – Candy Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

18 Haziran 2020 Perşembe

Baekhyun – Candy Türkçe Çevirisi

Baekhyun – Candy Türkçe Çevirisi

Honey ajigdo gominhae?
geulae neon josimseuleobge
sugar, spice galyeoboneunde
jonjunghae geu appetite
omyohan i tensyeon
nado silhji anh-a
any time, no limits
jugo sip-eo
something something original
nal seontaeghagil jamsi gidalyeossji
 Tatlım, hala endişeli misin?
Evet, dikkatlice şekeri ve acıyı seçiyorsun
Bu iştaha saygı duyuyorum, evet
Oh, komik, bu gerginliği sevmiyorum değil
Her an, limit olmadan
Sana orijinal bir şey vermek istiyorum
Beni seçmen için uzun bir süre bekledim, evet evet

teugbyeolhan naega doelge
son-i ga son-i gage
naege jungdogdoel tende
kkadaloun neodo
 Özel bir şey olacağım
Böylece bana geleceksin, evet
Senin gibi seçici biri bile
Bana bağlanacak, evet

Girl I’m your candy
giga maghin chemistry
eoleunseuleoun sinamon,
jom usgineun minteu mwol deo wonhae
Got me feeling like
pop rocks, strawberry, bubble gum
jumeoni sog hyang-gi neomchimyeon
All I want is you my love, candy
neon gibun joh-ajil tende
Tell me what you’re waiting for
 Kızım, ben senin şekerinim
Özel bir kimya,
Olgun tarçının,
Aptal nanen,
Başka ne istersin?
Bana aynen böyle hissettiriyorsun,
Pop şekerler, çilek, sakız
Cebim kokularla doluyken
Tek istediğim şey senin sevgin, Şeker
Daha iyi hissedeceksin
Neyi beklediğini söyle

honja issneun kamkamhan sangja sog
jogeumssig nan geum-i gabeoliji
geuleon saeng-gagdeul toesaegdoeneun flavor
neon al-a?
I say tumyeonghago dansunhago sip-eo
neoegeman naleul majchwogago sip-eo
I’ll give you something original
neon bogjabhan salam-in geol anikka
 Karanlık bir kutuda yalnızım
Yavaşça çatlıyorum
Bu düşünceler lezzetini kaçırdı
Biliyor musun?
Temiz ve sade olmak istediğimi söylüyorum
Sırf senin için uyum sağlamak istiyorum
Sana orijinal bir şey vereceğim
Ne kadar karmaşık olduğunu biliyorum

mwoga neol usge hani
geuge nayeoss-eumyeon hae
uulhaehaji ma babe,
one wish nega yeol-eojwo
 Seni ne güldürür?
Umarım cevap benimdir
Bu kadar üzülme, bebeğim
Bir dilekle bunu açabilirsin

Girl I’m your candy
giga maghin chemistry
eoleunseuleoun sinamon,
jom usgineun minteu mwol deo wonhae
Got me feeling like
pop rocks, strawberry, bubble gum
jumeoni sog hyang-gi neomchimyeon
All I want is you my love, candy
neon gibun joh-ajil tende
Tell me what you’re waiting for
 Kızım, ben senin şekerinim
Özel bir kimya,
Olgun tarçının,
Aptal nanen,
Başka ne istersin?
Bana aynen böyle hissettiriyorsun,
Pop şekerler, çilek, sakız
Cebim kokularla doluyken
Tek istediğim şey senin sevgin, Şeker
Daha iyi hissedeceksin
Neyi beklediğini söyle

bad-ajullae invitation
ne son-eun dagawa iss-eo
geu che-on-eul neukkyeo
saljjag nog-eul jeongdoman
Girl I’m your candy
jomajomahan sigan
Don’t you let me down
nan neo anin daleun seontaeg-ilan eobsjanh-a
 Davetimi kabul et
Elin neredeyse orada
Sıcaklığı hisset
Biraz erimeye yeterli
Kızım, ben senin şekerinim
Sessiz olma vakti
Beni üzme
Senin dışında başka bir şansım yok

Girl I can’t wait anymore
ne yeop-e naega issge
 Kızım, daha fazla bekleyemem
İzin ver, yanında olayım

Girl I’m your candy
giga maghin chemistry
eoleunseuleoun sinamon,
jom usgineun minteu mwol deo wonhae
Got me feeling like
pop rocks, strawberry, bubble gum
jumeoni sog hyang-gi neomchimyeon
All I want is you my love, candy
neon gibun joh-ajil tende
Tell me what you’re waiting for
 Kızım, ben senin şekerinim
Özel bir kimya,
Olgun tarçının,
Aptal nanen,
Başka ne istersin?
Bana aynen böyle hissettiriyorsun,
Pop şekerler, çilek, sakız
Cebim kokularla doluyken
Tek istediğim şey senin sevgin, Şeker
Daha iyi hissedeceksin
Neyi beklediğini söyle

Tell me what you’re waiting for
Neyi beklediğini söyle

Baekhyun – Candy Türkçe Çevirisi
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş