Bad Bunny - Yo Perreo Sola Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

9 Haziran 2020 Salı

Bad Bunny - Yo Perreo Sola Türkçe Çevirisi

Bad Bunny - Yo Perreo Sola Türkçe Çevirisi

Ante' tú me pichaba' (Tú me pichaba')
Beni görmezden gelirdin (Görmezden gelirdin)

Ahora yo picheo (mmh, nah)
Şimdi ben görmezden geliyorum (mmh, nah)

Antes tú no quería' (No quería')
Önceden istemezdin (İstemezdin)

Ahora yo no quiero (mmh, no)
Şimdi ben istemiyorum (mmh, no)

Ante' tú me pichaba' (-chaba')
'Beni etkiledin' önce (-chaba ')

Ahora yo picheo (Ja, ja)
Şimdi alay ediyorum (Ha ha)

Antes tú no quería' (Ey)
Sen istemezdin (Ey)

Ahora yo no quiero
Şimdi ben istemiyorum

No, tranqui
Hayır, rahatla

Yo perreo sola (Hmm, ey)
Tek başıma Twerk yapıyorum

Yo perreo sola (Perreo sola; ja, ja; mmh-mmh)
Tek başıma twerk yapıyorum (ja, ja; mmh-mmh)

Yo perreo sola (Ja, ja, mmh; ey)
Tek başıma twerk yapıyorum (Ha, ha, mmh-ey)

Yo perreo sola (Perreo sola)
Tek başıma twerk yapıyorum

Okay, okay, ey, ey, ey
Tamam, tamam, ey, ey, ey

Que ningún baboso se le pegue (No)
Yapışıp kalmasına izin verme (Hayır)

La disco se prende cuando ella llegue (¡Wuh!)
O geldiğinde klup aydınlanır (wuh)

A los hombres los tiene de hobby
Hobi olarak bir adamı var

Una malcriá' como Nairobi (Ja, ja)
Nairobi gibi bir velet (Ha ha)

Y tú la ve' bebiendo de la botella (Ey)
Ve onu şişeyi dikerken görürsün

Los nene' y las nena' quieren con ella
Erkekler ve kızlar onu ister

Tiene má' de veinte, me enseño la cédula (Ajá)
20'nin üstünde bana kimlik gösterdi

Ey, del amor e' una incrédula (¡Wuh!)
Hey, aşık olmaz ona inanmayın

Ella está soltera antes que se pusiera de moda (Ey)
O bekar, moda olduğundan beri

No cree en amor desde "Amorfoda" (No)
"Amorfoda" dan beri aşka inanmıyor

El DJ la pone y se las sabe todas
DJ müzik çalıyor ve hepsini biliyor

Se trepa en la mesa y que se jodan (Wuh)
Masaya çıkıyor ve umursamıyor

En el perreo no se quita (¡No!)
Oynamadan uzağa gitmiyor

Fuma y se pone bellaquita
İçiyor ve azıyor

Te llama si te necesita
Eğer sana ihtiyacı varsa arıyor

Pero por ahora está solita
Ama şimdilik yalnız

Ella perrea sola (Wuh)
Tek başına twerk yapıyor (wuh)

Ey, ey, ey, ey, ey, ey
Ey, ey, ey, ey, ey

Ella perrea sola
Tek başına twerk yapıyor

(Perrea sola, ella perrea sola, sola, sola)
(Tek başına twerk, tek başına twerk yapıyor, yanlız, yanlız)

Ey, ella perrea sola
Ey, tek başına twerk yapıyor.

Ey, ey, ey, ey, ey, ey
Ey, ey, ey, ey, ey

Ella perrea sola (Ella perrea sola)
Tek başına twerk yapıyor(Tek başına twerk yapıyor)

Ella perrea sola
Tek başına twerk yapıyor

Tiene una amiga problemática
Problemli bir arkadaşı var

Y otra que casi ni habla (No)
Ve neredeyse hiç konuşmayan başka bir tane (Hayır)

Pero las tre' son una' diabla' (Prr)
Ama onların üçü şeytan

Y hoy se puso minifalda
Ve bugün mini etek giyiyor

Los phillie' en las Louis Vuitton los guarda
Louis Vuitton'daki Phillies'leri kurtardı

Y me dice "papi" (Papi, sí; yes, yes)
Ve bana "baba" diyor (baba, evet, evet, evet)

'Tá bien dura como Natti (Ah)
'Natti (Ah) kadar kısa sürer

Borracha y loca, a ella no le importa (Wo)
Sarhoş ve çılgın, dünya umrunda değil (Wo)

Vamo' a perrear, la vida es corta, ey (Ho)
Hadi soytarılığa gidelim, hayat kısa, hey (Ho)

Y me dice "papi" (Papi, sí; yes, yes)
Ve bana "baba" diyor (baba, evet, evet, evet)

'Tá bien dura como Natti (Ah)
'Natti (Ah) kadar kısa sürer

Despué' de las doce no se comporta (Ey)
Saat on ikiden sonra umursamıyor (Hey)

Vamo' a perrear, la vida e' corta (Woo)
Hadi soytarılığa gidelim, hayat kısa, hey (woo)

Ante' tú me pichaba' (Tú me pichaba')
'Beni etkiledin' önce (-chaba ')

Ahora yo picheo (Hmm, nah; loco)
Şimdi alay ediyorum (Ha ha)

Ante' tú no quería' (¿Pero cuándo yo dije eso?)
Önce sen istemedin (Ama bunu ne zaman söyledim?)

Ahora yo no quiero (Pero, pero; no)
Şimdi ben istemiyorum (Ama, ama; hayır)

Ante' tú me pichaba' (Nah)
'Beni etkiledin' önce (-chaba ')

Ante' tú me pichaba' (Nah)
'Beni etkiledin' önce (-chaba ')

Ahora yo picheo (Yo nunca te he picha'o, mami)
Şimdi alay ediyorum (seninle asla alay etmedim)

Ante' tú no quería' (Ay, Dio')
'İstemedin' öncesinde (Ay, Dio ')

Ahora yo no quiero
Şimdi ben istemiyorum

No, tranqui
Hayır, rahatla

Yo perreo sola (Mmh, ey)
Tek başıma twerk yapıyorum

Yo perreo sola (Perreo sola; ja, ja; mmh-mmh)
Tek başıma twerk yapıyorum (ja, ja; mmh-mmh)

Yo perreo sola (Ja, ja, mmh; ey)
Tek başıma twerk yapıyorum (Ha, ha, mmh-ey)

Yo perreo sola (Perreo sola)
Tek başıma twerk yapıyorum

Bad Bunny - Yo Perreo Sola Türkçe Çevirisi
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş