Alec Benjamin - 1994 Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

10 Haziran 2020 Çarşamba

Alec Benjamin - 1994 Türkçe Çevirisi

Alec Benjamin - 1994 Türkçe Çevirisi

This is where I broke my wrist,
Where I thought I could fly
Thinking I was Superman.
So you know you can’t cry
’Cause I wanted to be just like them
And save my city from crime.
I wanted to be just like them, just like them.
 Burası bileğimi kırdığım,
Uçabildiğimi sandığım yer
Superman olduğumu düşünüyordum
Bu durumda ağlayamayacağını bilirsin
Çünkü sadece onlar gibi olmak istedim
Ve şehrimi suçtan temizlemek
Sadece onlar gibi olmak istedim, sadece onlar gibi

Campbell’s chicken noodle soup,
When you stay home from school.
Remember watching MTV
When there was still music for you.
Just a kid on Cholla Street
From my city built in the sand.
My father said, “You’ll be a man, be a man, be a man.”
 Campbell's'in tavuklu şehriye çorbası
Okula gitmediğin zamanlarda
MTV izlediğini hatırla
Senin için müzik hala varken
Cholla Sokak'taki bir çocuktum yalnızca,
Kumda inşa edilmiş şehrimdeki.
Babam dedi ki, "sen adam olacaksın, adam olacaksın, adam olacaksın"

I-I-I-I-I was born in 1994.
I-I-I-I-I was born in 1994.
I-I-I-I-I was born in 1994.
 Ben-ben-ben-ben 1994'te doğdum
Ben-ben-ben-ben 1994'te doğdum
Ben-ben-ben-ben 1994'te doğdum

I guess Santa Claus is just not real,
And Batman can’t fly,
And nobody’s invincible,
Because I know people die.
I saw it on the news one day
When the towers fell down.
September’s not the same place now,
Same place now, same place now.
 Sanırım Noel Baba gerçek değil
Ve Batman uçamıyor
Hiçkimse yenilmez de değil
Çünkü biliyorum ki insanlar ölür
Bir keresinde haberlerde gördüm
Kuleler yıkılıyordu
Eylül'ün yaşandığı yer aynı yer değil artık
Aynı yer, aynı yer

Alec Benjamin - 1994 Türkçe Çevirisi

Now tell me what you wanna be,
Because you grow up too fast.
Cut my hair and sag my jeans
And never show up to class.
Get ready cause it’s time to leave.
So pack up your bags
And go be who you wanna be, wanna be, wanna be.
 Şimdi söyle bana, ne olmak istediğini
Çünkü çok hızlı büyüyeceksin
Saçımı kes, kotumun fiyatını düşür
Ve asla derse girme
Hazır ol çünkü şimdi ayrılma zamanı
Çantalarını topla o yüzden
Ve olmak istediğin kişiye git, olmak istediğin kişiye, olmak istediğin kişiye

I-I-I-I-I was born in 1994.
I-I-I-I-I was born in 1994.
I-I-I-I-I was...
I-I-I-I-I was born in 1994.
 Ben-ben-ben-ben 1994'te doğdum
Ben-ben-ben-ben 1994'te doğdum
Ben-ben-ben-ben 1994'te doğdum

My country ’tis of thee, sweet land of liberty.
My country ’tis of thee, be who you wanna be.
My country ’tis of thee, sweet land of liberty.
My country, my country, my country, my...
 Benim ülkem bu (şarkı) sana, özgürlüğün tatlı şehri
Benim ülkem bu şarkı sana, git ve olmak istediğin kişi ol
Benim ülkem bu şarkı sana, özgürlüğün tatlı şehri
Benim ülkem, ülkem, ülkem, benim...

I-I-I-I-I was born in 1994.
I-I-I-I-I was born in 1994.
I-I-I-I-I was...
I-I-I-I-I was born in 1994.
Ben-ben-ben-ben 1994'te doğdum
Ben-ben-ben-ben 1994'te doğdum
Ben-ben-ben-ben 1994'te doğdum

Alec Benjamin - 1994 Türkçe Çevirisi

Alec Benjamin'in Diğer Şarkılarına da Bakabilirsiniz:

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş