Petar Grašo - Utorak Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

19 Kasım 2018 Pazartesi

Petar Grašo - Utorak Türkçe Çevirisi

Utorak

Pred tebe razlit ću svoju bol
K'o crno vino na bijeli stol
Još nosim onaj trag
Što boli al' je drag
A tebe nema i nema te

Prolazi još jedan utorak
Sve ide, znam
Moram biti jak
Al' čuvam jastuk naš
Tek ako zalutaš
A tebe nema i nema te

I sve dok živim
I dok imam glas
Ja plakat ću za nas
To me život okuje
I sve dok živim
I dok imam glas
Ja plakat ću za nas
Bože daj da budem jak
Da mi prođe utorak

Živim k'o vuk ponosan i sam
Ne znam za bol, ljubav niti sram
Al' čuvam jastuk naš
Tek ako zalutaš
A tebe nema i nema te

Salı

Acılarım senin karşında dökücem
Kırmızı şarap beyaz masada gibi
Hala o iz taşıyorum, acıyor ama sevimli
Ancak sen yoksun, yoksun

Bir salı daha geçiyor
Herşey geçiyor, guçlu olmam lazım biliyorum
Ama yastığımız saklıyorum, eğer yolunu kaybedersen
Ancak sen yoksun, yoksun

Canlıyken kadar, sesi varken kadar
Ben bizim için ağlayacağim
Hayat beni buna zorladı
Canlıyken kadar, sesi varken kadar
Ben bizim için ağlayacağim
Tanrı yardım et bana guçlu olman diye, bu salı geçsin diye

Kurt gibi yaşıyorum, gururlu ve yalnız
Aşk acı rezillik nedir bilmiyorum
Ama yastığımız saklıyorum, eğer yolunu kaybedersen
Ancak sen yoksun, yoksun

Canlıyken kadar, sesi varken kadar
Ben bizim için ağlayacağim
Hayat beni buna zorladı
Canlıyken kadar, sesi varken kadar
Ben bizim için ağlayacağim
Tanrı yardım et bana guçlu olman diye, bu salı geçsin diye

Canlıyken kadar, sesi varken kadar
Ben bizim için ağlayacağim
Hayat beni buna zorladı
Canlıyken kadar, sesi varken kadar
Ben bizim için ağlayacağim
Tanrı yardım et bana guçlu olman diye, bu salı geçsin diye
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş