Fairuz - عصفورة الشجن Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

19 Kasım 2018 Pazartesi

Fairuz - عصفورة الشجن Türkçe Çevirisi

عصفورة الشجن

أنا يا عصفورة الشجن ___ مثل عينيك بلا وطنِ

بِي كما بالطفل تسرقه ___ أول الليل يد الوَسَنِ

واغتراب بي وبي فرحٌ ___ كارتحال البحر بالسفن

أنا لا أرضٌ ولا سكنٌ ___ أنا عيناك هما سكني

راجع من صوب أغنية ___ يا زمانا ضاع في الزمن

صوتها يبكي فأحمله ___ بين زهر الصمت والوَهَنِ

من حدود الأمس يا حلماً ___ زارني طيراً على غُصُنِ

أيُّ وهمٍ أنت عشْتُ به ___ كُنْتَ في البالِ ولم تَكُنِ

Keder Kuşu

Ben, Ey keder kuşu, senin vatansız gözlerin gibi

Ben, gece başında uykunun kollarından çalınan çocuk gibi

Gurbet de neşe de
Gemiyle deniz göçü gibi, benim için

Benim yerim, yurdum yok
Benim yurdum senin gözlerin

Şarkılardan döneceğiz,
Ey kayıp zaman

Ağlıyor ve onu taşıyorum,
Sakinlik ve yorgunluk çiçeklerinin arasında

Dün Gecenin kıyısında ey rüya
Beni ziyaret etti dalda bir kuş

Gördüğüm her düş aklımdaydı, sen hariç
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş