Noah Cyrus - Good Cry Türkçe Çevirisi ve Şarkı Sözleri - Şarkı Sözü Çevirisi

24 Eylül 2018 Pazartesi

Noah Cyrus - Good Cry Türkçe Çevirisi ve Şarkı Sözleri

Yeah
Evet
I've been drinking this best drop for days
Günlerdir en iyi damlaları içiyorum

The man across the bar taught me his ways
Barın karşısındaki adam bana kendi yollarını öğretti
Then tried to send me home but
Sonra beni eve göndermeye çalıştı ama
I can't be alone
Yalnız kalamam
The cigarette smoke all in my space
Sigara dumanı sarmış etrafımı
I can't find my old self through the haze
Eski kendimi bulamam pus içinde
I'm searching dusk to dawn
Ayışığından alacakaranlığa arıyorum
I guess that girl is gone
Sanırım o kız gitti
I took one good look at my face
Yüzüme güzelce bir göz attım
The reality hits like a train
Gerçek bir tren gibi çarptı
I don't know why when I open my eyes I find I'm
Neden bilmiyorum, gözlerimi açınca kendimi
Hopeless, feeling so hopeless
Umutsuz buluyorum, çok umutsuz hissediyorum
Honey, I drink 'til I'm sick
Tatlım, hasta olana kadar içiyorum
This way don't do shit
Bu yol bir halta yaramaz
I'm choking on my bed
Yatağımda boğuluyorum
I'm loveless, feeling so loveless
Sevgisizim, çok sevgisiz hissediyorum
Darling, the sky makes me sad
Sevgilim, gökyüzü beni üzüyor
The blues got me bad
Hüzün beni kötü ediyor
Oh, I just need a good cry
Oh, iyi bir ağlamaya ihtiyacım var
I've been up six days and five nights
Altı gün ve beş gecedir ayaktayım
I swallowed up pill to kill the time
Zaman öldürmek için hap aldım
I was all up in my head
Zihnimde uyanıktım


Just me, myself, and I
Sadece ben, kendim ve ben
This anxiety puts me to shame
Anksiyete beni utandırıyor
And nothing could silence this pain
Ve hiçbir şey bu acıyı dindiremez
Baby, that's why, I'm saying that I am feeling so
Bebeğim, bu yüzden, böyle hissediyorum diyorum
Hopeless, I'm feeling so hopeless
Umutsuz, çok umutsuz hissediyorum
Honey, I drink 'til I'm sick
Tatlım, hasta olana kadar içiyorum
This way don't do shit
Bu yol bir halta yaramaz
I'm choking on my bed
Yatağımda boğuluyorum
I'm loveless, feeling so loveless
Sevgisizim, çok sevgisiz hissediyorum
Darling, the sky makes me sad
Sevgilim, gökyüzü beni üzüyor
The blues got me bad
Hüzün beni kötü ediyor
And I just need a good cry
Ve iyi bir ağlamaya ihtiyacım var
Yeah
Evet
Oh, I'm hopeless, yeah, it's so hopeless
Oh, umutsuzum, evet, çok umutsuz
Honey, I'll drink 'til I'm sick
Tatlım, hasta olana kadar içeceğim
This way don't do shit
Bu yol bir halta yaramaz
I'm choking on my bed
Yatağımda boğuluyorum
I'm loveless, I'm feeling so loveless
Sevgisizim, çok sevgisiz hissediyorum
Darling, the sky makes me sad
Sevgilim, gökyüzü beni üzüyor
The blues got me bad
Hüzün beni kötü ediyor
Oh, I just need a good cry, wooh
Oh, iyi bir ağlamaya ihtiyacım var, wooh
Darling, I'm sorry
Sevgilim, üzgünüm
Darling, I'm sorry
Sevgilim, üzgünüm
Darling, I'm sorry
Sevgilim, üzgünüm
Yeah, yeah, yeah, yeah, yeah
Evet, evet, evet, evet, evet
I just need a good cry
İyi bir ağlamaya ihtiyacım
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş