Tan Taşçı - O'na Söyle Şarkı Sözleri - Şarkı Sözü Çevirisi

10 Ocak 2017 Salı

Tan Taşçı - O'na Söyle Şarkı Sözleri

Şarkıcı: Tan Taşçı
Şarkı: O'na Söyle



Satın Alın;



''O'na Söyle''

Kırılmasın incinmesin dert değmesin dallarına
Rüzgar üşütmesin zor olmasın sabahlarına
Sakın ağlamasın bir kendini bilmeyene
Bağlamasın gönlünü gitsin bir hak edene

Ona söyle kan damlıyor gönlümden
Yine söyle emin değilim kendimden
Nolur söyle çok özledim sor neden
Sevmek yetmiyor bazen

Ona söyle kan damlıyor gönlümden

Yine söyle emin değilim kendimden
Nolur söyle çok özledim sor neden
Sevmek yetmiyor bazen
Sevmek yetmiyor bazen

Kırılmasın incinmesin dert değmesin dallarına
Rüzgar üşütmesin zor olmasın sabahlarına
Sakın ağlamasın bir kendini bilmeyene
Bağlamasın gönlünü gitsin bir hak edene

Ona söyle kan damlıyor gönlümden
Yine söyle emin değilim kendimden
Nolur söyle çok özledim sor neden
Sevmek yetmiyor bazen

Ona söyle kan damlıyor gönlümden
Yine söyle emin değilim kendimden
Nolur söyle çok özledim sor neden
Sevmek yetmiyor bazen

Ona söyle kan damlıyor gönlümden
Yine söyle emin değilim kendimden
Nolur söyle çok özledim sor neden
Sevmek yetmiyor bazen
Sevmek yetmiyor bazen

Söz - Müzik: Tan Taşçı

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş