Tan Taşçı - Dur Şarkı Sözleri - Şarkı Sözü Çevirisi

10 Ocak 2017 Salı

Tan Taşçı - Dur Şarkı Sözleri

Şarkıcı: Tan Taşçı
Şarkı: Dur 



Satın Alın;



''Dur''

Ben hep burdaydım sen bakmadın
Bakamadim
davranislarin bambaskaydi
cozum buldum firsat vermedin
erteledin
terkedislerin alcakcaydi
iyilestir kollarinda yine
bu yalvarmalar son bulsun
soz verdim icimden gecen sese
kader nasil isterae oyle olsun
aldanip gitme dur
bizi tuketme dur
zordur boyle bulusmalar yuzyilda bir olur
cahillik etmeden
bi sans ver gercege
yenilmedim belki bir mucize olur
aldanip gitme dur
bizi tuketme dur
zordur boyle bulusmalar yuzyilda bir olur
cahillik etmeden
bi sans ver gercege yenilmedim daha belki bir mucize olur
iyilestir kollarinda yine
bu yalvarmalar son bulsun
soz verdim icimden gecen sese
kader nasil isterse oyle olsun
aldanip gitme dur
bizi tuketme dur
zordur boyle bulusmalar yuzyilda bir olur
cahillik etmeden
bi sans ver gercege
yenilmedim daha belki bir mucize olur
aldanip gitme dur
bizi tuketme dur
zordur boyle bulusmalar yuzyilda bir olur
cahillik etmeden
bi sans ver gercege
yenilmedim daha belki bir mucize olur

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş