(G)I-DLE 퀸카 (Queencard) Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

5 Haziran 2023 Pazartesi

(G)I-DLE 퀸카 (Queencard) Türkçe Çevirisi

Hey, you
뭘 보니? 내가 좀 sexy, sexy 반했니
Yeah, you
뭐 하니? 너도 내 kiss, kiss 원하니
월 화 수 목 금 토 일 미모가 쉬지를 않네
머리부터 발끝까지 눈부셔 빛이 나네
Oh, 저기 언니야들 내 fashion을 따라 하네
아름다운 여자의 하루는 다 아름답네
hey sen
neye bakıyorsun? biraz seksiyim, bana aşık mı oldun?
evet, sen
ne yapıyorsun? beni öpmek mi istiyorsun?
haftanın 7 günü görünüyor ki güzelliğimden hiçbir şey eksilmiyor
tepeden tırnağa ışıl ışıl parlıyorum
görünüşe göre oradaki kızlar benim modamı kopyalıyor
güzel bir hanımefendinin gününde her şey harika

이 party에 준비된 birthday cake
태어나서 감사해 every day
I don't need them
그래 내가 봐도 난 (Three, two)
bu partide hazırlanmış olan doğum günü pastam
her gün doğduğum için şükrediyorum
onlara ihtiyacım yok
kendime bakıyorum (üç, iki)

퀸카 I'm hot
My boob and booty is hot
Spotlight 날 봐
I'm a star, star, star
퀸카 I'm the top
I'm twerkin' on the runway
I am a 퀸카
You wanna be the 퀸카
kupa kızı, ateşliyim
göğüslerim ve popom ateşli
sahne ışıkları bana dönük
yıldızım, yıldız
kupa kızı, zirvedeyim
pistte twerk atıyorum
ben kupa kızıyım
senin olmak istediğin kupa kızı

I'm a 퀸카
I'm a 퀸카
I'm a I'm a I'm a 퀸카
I’m a 퀸카 (Take a photo)
I'm a 퀸카
I'm a 퀸카
I'm a I'm a I'm a 퀸카
I'm a 퀸카
kupa kızıyım
kupa kızıyım
kupa kızıyım
kupa kızıyım kupa kızıyım
kupa kızıyım
kupa kızıyım
kupa kızıyım kupa kızıyım
kupa kızıyım

Look so cool, look so sexy like Kim Kardashian
Look so cute, look so pretty like Ariana
I wanna with you 뽀뽀
I wanna with you 포옹
자꾸 예뻐져 거울 속 너어
havalı görünüyorum, Kim Kardashian gibi seksi görünüyorum
tatlı görünüyorum, Ariana gibi güzel görünüyorum
seni öpmek istiyorum
sarılmak istiyorum
aynada her zaman güzel olan seni

이 party에 준비된 blue champagne
태어난 걸 축하해 every day
I don't need them
그래 내가 봐도 난 (Three, two)
bu partide hazırlanmış olan mavi şampanya
her gün doğduğum için şükrediyorum
onlara ihtiyacım yok
kendime bakıyorum (üç, iki)

퀸카 I'm hot
My boob and booty is hot
Spotlight 날 봐
I'm a star, star, star
퀸카 I'm the top
I'm twerkin' on the runway
I am a 퀸카
You wanna be the 퀸카
kupa kızı, ateşliyim
göğüslerim ve popom ateşli
sahne ışıkları bana dönük
yıldızım, yıldız
kupa kızı, zirvedeyim
pistte twerk atıyorum
ben kupa kızıyım
senin olmak istediğin kupa kızı

I'm a 퀸카
I'm a 퀸카
I'm a I'm a I'm a 퀸카
I’m a 퀸카 (Take a photo)
I'm a 퀸카
I'm a 퀸카
I'm a I'm a I'm a 퀸카
I'm a 퀸카
kupa kızıyım
kupa kızıyım
kupa kızıyım
kupa kızıyım kupa kızıyım
kupa kızıyım
kupa kızıyım
kupa kızıyım kupa kızıyım
kupa kızıyım

아무거나 걸친 girl 퀸카카카
마르거나 살찐 girl 퀸카카카
자신감 넘치는 girl 퀸카카카
I am a 퀸카
You wanna be the 퀸카
istediğini giyen kupa kızı
ister şişman ister cılız kupa kızı
kendine güvene kupa kızı
kupa kızıyım
senin olmak istediğin kupa kızı

(G)I-DLE 퀸카 (Queencard) Türkçe Çeviri

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş