Avenged Sevenfold (O)rdinary Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

8 Haziran 2023 Perşembe

Avenged Sevenfold (O)rdinary Türkçe Çevirisi

Will you give me my own soul
Will you let me take control
I wanna see the things that you see
I wanna be the human you be
I wanna know the secrets inside5
I wanna know the feelings you hide
Will you give me my own soul, control
Bana kendi ruhumu verecek misin
Kontrolü ele almama izin verecek misin
Senin gördüğün şeyleri görmek istiyorum
Senin olduğun insan olmak istiyorum
İçindeki sırları bilmek istiyorum
Sakladığın duyguları bilmek istiyorum
Bana kendi ruhumu verecek misin, kontrol

Tell me how to dream
And tell me what it means
Tell me how to feel
And tell me you believe
Tell me all the things you wanted me to be
Tell me when I'm really alive
Can you feel my love
Can you feel my lovе
Bana nasıl hayal kuracağımı söyle
Ve bana bunun ne anlama geldiğini söyle
Bana nasıl hissedeceğimi söyle
Ve bana inandığını söyle
Bana olmamı istediğin her şeyi söyle
Bana gerçekten yaşadığım zaman söyle
Aşkımı hissedebiliyor musun
Aşkımı hissedebiliyor musun



Avenged Sevenfold (O)rdinary Türkçe Çeviri
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş