Reckol - Sharingan Şarkı Sözleri - Şarkı Sözü Çevirisi

31 Mayıs 2021 Pazartesi

Reckol - Sharingan Şarkı Sözleri

Reckol - Sharingan Şarkı Sözleri

B-b-bi' gözümde var Sharingan
Ondan yaratmaz tahribat
Kafamın içi Taliban

Sasuke'ye dedim "Kirin at"

Diğer gözümde Rinnegan
Yani ben Madara-Sama
Önümde eğil'cek onlar
Ordu ve Madara Sama

Kaçsan vın vın, arriba
Yakalarım, Ferrari'm var
Buyur önden señorita
Daha koş'cak çok yolum var
Çok çok yolun var, maşallah
Na-nazar değmez inşallah
Tü-tü, tü-tü-tü, tü-tü-tü

B-b-bi' gözümde var Sharingan
Ondan yaratmaz tahribat
Kafamın içi Taliban
Sasuke'ye dedim "Kirin at"

Diğer gözümde Rinnegan
Yani ben Madara-Sama
Önümde eğil'cek onlar
Ordu ve Madara Sama

いただきます

Takım fresh, kafa leş
Üstlerine basıp geçtim
Hep sağa geç
Kaydırıyo'm sanki Tinder

Safe aga, safe bak
Burası güvenli yеr
"Gel" dedim, "Gel"
İzlеyelim, sinema sanki

Kuty'le banknot say
İçiyoruz Şar-Goz, ya
Dolu para kamyonda
Taşıyoruz zar zor, ya
Sako'yla sağa sol, yes
Agalarım celato, hmm
ÖzlüceTrapBoyz, ya
Pastada sana pay yok

Takım fresh, kafa leş
Üstlerine basıp geçtim
Hep sağa geç
Kaydırıyo'm sanki Tinder

Safe aga, safe bak
Burası güvenli yеr
"Gel" dedim, "Gel"
İzlеyelim, sinema sanki

Reckol - Sharingan Şarkı Sözleri
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş