Eyedress – Romantic Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

31 Mayıs 2021 Pazartesi

Eyedress – Romantic Türkçe Çevirisi

Eyedress – Romantic Türkçe Çevirisi



She's a killer
Looking at ya
She's my type
Very nice to meet ya
O bir katil
Sana bakıyorum
Sen benim tipimsin
Tanıştığıma çok memnun oldum

She's a killer
One look is all it takes
She's a killer
And she took my breath away
O bir katil
Tek bir bakışı yeterlidir
O bir katil
Benim nefesimi aldı

She's a killer
Romantic lover
There is no other
She is my lover
O bir katil
romantik sevgili
Başkası yok
o benim sevgilim

I need her
I gotta see her
Pullin' up on you girl
Very nice to meet ya
She's a killer
I…
ona ihtiyacım var
onu görmeliyim
seni görmeyi çekiyorum kız
Tanıştığıma çok memnun oldum
O bir katil
BEN…

Eyedress – Romantic Türkçe Çevirisi
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş