Sista_Prod - Eyes Blue Like The Atlantic Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

21 Eylül 2020 Pazartesi

Sista_Prod - Eyes Blue Like The Atlantic Türkçe Çevirisi

 Sista_Prod - Eyes Blue Like The Atlantic Türkçe Çevirisi

Eyes blue like the atlantic
And I'm going down like the titanic
Atlantik gibi mavi gözler 
Ve ben Titanik gibi batıyorum

Eyes blue like the atlantic
And I'm goin down like the titanic
Atlantik gibi mavi gözler 
Ve ben Titanik gibi batıyorum

Eyes blue like the atlantic
And I'm going down like the titanic
Atlantik gibi mavi gözler 
Ve ben Titanik gibi batıyorum

Eyes bue like the atlantic
And I'm going down like the titanic
Atlantik gibi mavi gözler 
Ve ben Titanik gibi batıyorum

Eyes blue like the atlantic
And I'm going down like the titanic
Atlantik gibi mavi gözler 
Ve ben Titanik gibi batıyorum

Eyes blue like the atlantic
And I'm going down like the titanic
Atlantik gibi mavi gözler 
Ve ben Titanik gibi batıyorum

Eyes blue like the atlantic
And I'm going down like the titanic
Atlantik gibi mavi gözler 
Ve ben Titanik gibi batıyorum

Eyes blue like the atlantic
And I'm going down like the titanic
Atlantik gibi mavi gözler 
Ve ben Titanik gibi batıyorum

It wasnt All romantic
Çok da romantik değildi

(Eyes blue like the atlantic and I'm going down like the titanic)
(Atlantik gibi mavi gözler ve ben Titanik gibi batıyorum)

Stay hungry
Aç kalmak

Stay foolish
aptal kalmak

Is their farewell message as they signed off
İmzaladıkları elveda mesajıydı

Stay hungry
Aç kalmak

Stay foolish
aptal kalmak

 Sista_Prod - Eyes Blue Like The Atlantic Türkçe Çevirisi

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş