Travis Scott - HIGHEST IN THE ROOM Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

2 Kasım 2019 Cumartesi

Travis Scott - HIGHEST IN THE ROOM Türkçe Çevirisi

Travis Scott - HIGHEST IN THE ROOM Türkçe Çevirisi

I got room
Odam var

In my fumes (Yeah)
Dumanlarımın içinde (evet)

She fill my mind up with ideas
O aklımı fikilerle doldurur

I'm the highest in the room (It's lit)
Odadaki en kafası güzel benim (o havalı)

Hope I make it outta here (Let's go)
Umarım onu dışarıda yaparım (haydi)

She saw my eyes, she know I'm gone (Ahh)
O gözlerimi gördü, gittiğimi biliyor (ahh)

I see some things that you might fear
Korkacağın bazı şeyler görürüm

I'm doing a show, I'll be back soon (Soon)
Şov yapıyorum, yakında geri geleceğim (yakında)

That ain't what she wanna hear (Nah)
Onun duymak istemediği şey (hayır)

Now I got her in my room (Agh)
Şimdi o benim odamda (agh)

Legs wrapped around my beard
Bacakları benim sakalımın etrafında örtülü

Got the fastest car, it zoom (Skrrt)
En hızlı arabaya sahip, vınlar (skrrt)

Hope we make it outta here (Ahh)
Umarım bunu dışarıda yaparız (ahh)

When I'm with you, I feel alive (Ooh)
Seninleyken, canlı hissederim (ooh)

You say you love me, don't you lie (Ooh, yeah)
Beni sevdiğini söylüyorsun, yalan söylemezsin değil mi (ooh, evet)

Won't cross my heart, don't wanna die
Kalbimin karşısında olmayacak , ölmek istemez

Keep that pistol on my side (Yeah)
O tabancayı yanımda tut (Evet)

Cases fumes (Smoke)
Kovan kokusu (içine çek)

She fill my mind up with ideas (Straight up)
O aklımı fikirlerle dolduruyor (düz yukarı)

I'm the highest in the room (It's lit)
Odadaki en kafası güzel benim (o havalı)

Hope I make it outta here (Let's go, yeah)
Umarım onu buradan çıkarırım (Hadi gidelim, evet)

We ain't stressin' 'bout the loot (Yeah)
Toplamak hakkında stres yapmayız (evet)

My block made of quesoria
Bloğum quesoriadan yapılmış

This not the molly, this the boot
Molly değil, bu çizme

Ain't no comin' back from here
Buradan geri gelmiyor olmayacak

Live the life of La Familia
Ailenin hayatını yaşar

It's so much gang that I can't see ya (Yeah)
Göremediğim Çok fazla çete (evet)

Turn it up 'til they can't hear (We can't)
Onlar duyanayana kadar açıyorum (yapamayız)

Runnin', runnin' 'round for the thrill
Heyecanın etrafında koşuyor, koşuyor

Yeah, dawg, dawg, 'round my real (Gang)
Evet, dawg, dawg, benim gerçeğimin etrafında (çete)

Raw, raw, I been pourin' to the real (Drank)
Raw, raw, gerçeğe döküyorum (içti)

Nah, nah, nah, they not back of the VIP (In the VIP)
Nah, nah, nah, VIP değiller (VIP)

Gorgeous, baby keep me hard as steel
Muhteşem, bebeğim beni çelik gibi sıkılaştırır

Ah, this my life, I did not choose
Ah, bu benim hayatım, seçmedim

Uh, been on this since we was kids
Uh, çocukluğumuzdan beri böyle

We gon' stay on top and break the rules
Zirvede kalacağız ve kıralları yıkacağız

Uh, I fill my mind up with ideas
Uh, zihnimi fikirlerle doldururum

'Cases fumes
Olaylar

She fill my mind up with ideas (Straight up)
O aklımı fikirlerle dolduruyor (düz yukarı)

I'm the highest in the room (I'm the highest, it's lit)
Odadaki en kafası güzel benim (en kafası güzel benim, o havalı)

Hope I make it outta here (Outta here)
Umarım onu dışarıda yaparım (dışarıda)

I'm the highest, you might got the Midas
En kafası güzel benim, Mida'ların olmalı

Touch, what the vibe is? And my bitch the vibiest, yeah
Dokun, bu vibe ne? Benim sürtüğüm en vibe'lı

Everyone excited, everything I do is exciting, yeah
Herkes endişeli, yaptığım herşey endişe berici, evet

Play with giants, little bit too extravagant, yeah
Devlerle oyna, biraz abartılı, evet

Down at night, everyone feel my vibe, yeah
Gece düşük, herkes benim vibe'ımı hissedyor

In the broad day, everyone hypnotizing, yeah
Geniş günde, herkes hipnotize olmuş, evet

I'm okay, everyone take the cake, yeah
Ben iyiyim, herkes pastayı alır, evet

Travis Scott - HIGHEST IN THE ROOM Türkçe Çevirisi
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş