LIL MAYO - Be Gone Thot! Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

5 Kasım 2019 Salı

LIL MAYO - Be Gone Thot! Türkçe Çevirisi

LIL MAYO - Be Gone Thot! Türkçe Çevirisi

Oh no do you smell that?
Olamaz, kokuyu alıyor musun?

There coming
Geliyorlar

Be gone thots go away
Or*spular gitmiş, defol

Im a man of God ahhhh
Kendimi tanrıya adamış biriyim

Everywhere I go I got thots
Gittiğim her yerde or*spular var

Pose
Poz

When I walk in all these bitches gonna fuck, yeah
İçeri girdiğimde o sürtükler s*kişecek, evet

Everywhere I go these thots flock
Gittiğim her yerde or*spu sürüsü var

Bitch I'm the alian of God ahhh
Sürtük ben uzaylı tanrısıyım

When am I ever going to walk talk
Ne zaman yürürüm konuşacağım

I could be going through a lot
Ben çok geçiriyor olabilir

It's never like man how you feel
Asla hissettiğin adam gibi değilim

Hurd you got a brand new deal
Yepyeni bir anlaşma yaptın Hurd

I could be whoping with my hands on the wheel
Ellerimi direksiyonda sallıyor olabilirim

And the horny bitch wanna get filth
Ve azgın orospu pislik almak istiyor

Everywhere I go I got hose, wow
Nereye gidersem gideyim hortumum vay

And they keep taking of cloths (put them on)
Bezleri almaya devam ediyorlar (giyerler)

And they keep giving me dope no
Bana sürekli uyuşturucu veriyorlar.

I was just trying to phone home
Sadece eve telefon etmeye çalışıyordum

Turn a bitch like Waldo, running in
Koşarken Waldo gibi bir sürtüğü çevirin

All of a sudden im getting head again
Birden bire tekrar başım döndü

I need a hug the last thing is us
Sarılmaya ihtiyacım var, son şey biziz

Dime in her mouth like medicine
Tıp gibi ağzına kuruş

So be gone thots (be gone thots)
Yani or*spular gitmiş (or*spular gitmiş)

Bitch leave me alone
Sürtük beni yalnız bırak

Im a man of God ahhh
Kendimi tanrıya adamış biriyim

Everywhere I go I got thots
Gittiğim her yerde or*spular var

Pose
Poz

When I walk in all these bitches gonna fuck
İçeri girdiğimde o sürtükler s*kişecek, evet

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş