DJ Khaled - I Believe feat.Demi Lovato Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

12 Mart 2018 Pazartesi

DJ Khaled - I Believe feat.Demi Lovato Türkçe Çevirisi

"DJ Khaled - I Believe (feat. Demi Lovato) [As featured in Walt Disney Pictures' "A Wrinkle in Time"] - Single "

Ooh, yeah
Ooh, evet
Another one
Başka bir tane
Ooh, yeah
Ooh, evet

DJ Khaled
DJ Khaled
Some people stand, some people move
Bazı insanlar durur, bazıları hareket eder
Tough times don't last, but tough people do
Zor zamanlae bitmez, ama zor kişiler biter
As long as you've got hope, you'll find your way
Umudun olduğu sürece, yolunu bulursun
There's power in the thoughts that you
Düşüncelerinde güç var
think, there's power in the words you say
Söylediğin sözlerde güç var
Like I can, I can, I will, I will
Sanki yapabilirmişim, yapabilirim, yapacağım, yapacağım,
I am, I am, no fear, no fear
Yapacağım, yapacağım, korku yok, korku yok
Today, I saw a rainbow in the rain
Bugün, yağmurda bir gökkuşağı gördüm
It told me I can do anything
Bana her şeyi yapabileceğimi söyledi
If I believe, I believe, I believe in me
Kendime inanırsam, inanırsam, inanırsam
I believe, I believe, I believe in me
İnanırsam, inanırsam, kendime inanırsam
Ooh, yeah
Ooh, evet
Ooh
Ooh
I got the light, inside of me
Işıklara sahibim, içimde
And I've got no choice, but to let it breathe
Ve hiç seçim hakkım yok, nefes alıp rahatlamak için
As long as there is love, I can make it anywhere I go
Sevgi olduğu sürece, gittiğim her yerde bunu yapabilirim
If I follow my dreams, I'll end up building a yellow brick road
Hayallerimi takip edersem, sarı bir tuğla yol yapıyor olacağım
Like I can, I can, I will, I will
Sanki yapabilirmişim, yapabilirim, yapacağım, yapacağım,
I am, I am, no fear, no fear
Yapacağım, yapacağım, korku yok, korku yok
Today, I saw a rainbow in the rain
Bugün, yağmurda bir gökkuşağı gördüm

It told me I can do anything
Bana her şeyi yapabileceğimi söyledi
If I believe, I believe, I believe in me
Kendime inanırsam, inanırsam, inanırsam
I believe, I believe, I believe in me
İnanırsam, inanırsam, kendime inanırsam
I'm living my best life
En iyi hayatımı yaşıyorum
I am a flower that's blooming, like roses in spring
Çiçek açan bir çiçek gibiyim, bahardaki güller gibi
Living my best life
En iyi hayatımı yaşıyorum
I am wearing a crown that's only fit for a queen
Sadece bir kraliçeye oturacak bir taç takıyorum
I'm glorious, victorious
Muhteşemim, başarılıyım
A warrior
Bir savaşçıyım
Let's ride
Haydi gidelim
Today, today, I saw a rainbow in the rain, in the rain
Bugün, bugün, yağmurda bir gökkuşağı gördüm, yağmurda
It told me I can do anything
Bana her şeyi yapabileceğimi söyledi
If I believe, I believe, I believe in me (I believe)
Kendime inanırsam, inanırsam, kendime inanırsam (inanırsam)
I believe, I believe, I believe in me (I believe)
İnanıyorum, inanıyorum, kendime inanıyorum (inanıyorum)
When times got hard, I went harder
Zor zamanlar geldiğinde, ben daha zorlaştım
Ooh, yeah
Ooh, evet
The best thing I ever did was believe in me
Yaptığım en iyi şey kendime inanmaktı
I believe
İnanıyorum
Today, I saw a rainbow in the rain, in the rain
Bugün, yağmurda bir gökkuşağı gördüm, yağmurda
It told me I can do anything
Bana her şeyi yapabileceğimi söyledi
If I believe, I believe, I believe in me
Kendime inanırsam, inanırsam, inanırsam
I believe, I believe, I believe in me
İnanırsam, inanırsam, kendime inanırsam
To succeed, you must believe
Başarılı olmak için, inanmalısın
We the best music
Biz en iyi müziğiz
I believe
İnanıyorum
Another one
Başka bir tane
A Wrinkle In Time
Zamanda bir kırışıklık

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş