BTS V - Scenery Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

10 Şubat 2019 Pazar

BTS V - Scenery Türkçe Çevirisi

BTS V 

Scenery Türkçe Çevirisi

BTS V Scenery Türkçe Çevirisini bu yazımızda sizlerle paylaşacağız. Ünlü BTS grubunun üyesi V'nin Scenery şarkısı Türkçe çevirisi ve sözleriyle birlikte MagazinTur farkıyla sizlerle. İsteyenler için altta okunuşuda var.


İşte BTS V - Scenery Türkçe Çevirisi

꽃들이 가득한 거리에 오늘도 그대를 보네요
Çiçeklerle dolu olan sokakta, bugün yine gördüm seni.

내 안에 담겨질까요
Bu halin aklımda kalacak mı?

새벽달이 지난 공원에 지금 내 감정을 담아요
Şafaktaki ay ışıklarının geçip gittiği parkta, duygularımı topluyorum.

이 노랜 그댈 향해요
Bu şarkı senin için.

밤하늘 달에게 비춰진 필름의 소리를 들어요
Geceleri filmin sesini aydan duyuyorum.

I still wonder wonder beautiful story
Hala o güzel hikayeyi merak ediyorum.

Still wonder wonder best part
Hala en iyi parçanı merak ediyorum.

I still wander wander next story
Hala sıradaki hikayede geziniyorum.

I want to make you mine
Seni benim yapmak istiyorum.

그 찰나에 시간의 그 모습을 놓친 내 마음이 아쉬워해
O anı kaçırdığım için üzgün hissediyorum.

후회가 돼 다시 그 찰나가 있기를
Bundan pişmanım, umarım bir şansım daha olur.

달빛조각 하나하나 모아 조명을 만들 테니
Ayışığı parçalarını toplayıp bir ışık yapacağım.

어제와 같은 모습으로 내 앞에 와주세요.
Karşıma çık, tıpkı dün yaptığın gibi.

I still wonder wonder beautiful story
Hala o güzel hikayeyi merak ediyorum.

Still wonder wonder best part
Hala en iyi parçanı merak ediyorum.

I still wander wander next story
Hala sıradaki hikayede geziniyorum.

I want to make you mine
Seni benim yapmak istiyorum.

Ah ah Ah ah Ah ah Ah Ahh ~
Ah ah Ah ah Ah ah Ah Ahh ~

I still wonder wonder beautiful story
Hala o güzel hikayeyi merak ediyorum.

Still wonder wonder best part
Hala en iyi parçanı merak ediyorum.




I still wander wander next story
Hala sıradaki hikayede geziniyorum.

I want to make you mine
Seni benim yapmak istiyorum.

발자국 남기고 떠나가시면 제가 그 온길 지킬게요
Eğer ayak izlerini bırakırsan, seni sıcak tutacağım. 

흑백속에 남길게요
Siyah ve beyaz bırakacağım.


--------------------------------
Okunuşu:

Ккоттыри гатыкан кориэ
Оныльдо гытэрыль понэё
Нэ анэ тамкоджильккаё

Сэпёк тари чинан гоханэ
Чикым нэ камчоыль томаё
И норэн кынэль хамхэё

Паманыль тарэгэ пичоджин
Пхилымхи сорирыль тыроё

I still wonder wonder beautiful story
Still wonder wonder best part
I still wander wander next story
I want to make you mine

Кы чальнахэ щиканхэ кы мосыпыль
Ночин нэ маыми ащихвохэ
Хуэка твэ тащи кы чальнака икирыль

Тальпиджи чокак ханахана моа
Чомёныль мантыль тхэни
Очэуа катхын мосыпыро
Нэ апхэ уачусэё

I still wonder wonder beautiful story
Still wonder wonder best part
I still wander wander next story
I want to make you mine

I still wonder wonder beautiful story
Still wonder wonder best part
I still wander wander next story
I want to make you mine

Пальчакук намкиго ттонакащимён
Чэка кы онкиль чикхилькэо
Хыкпэк сог э намгилькэё
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş