Mark Kelly, Soraya Ksontini - Under the Jasmine Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

27 Ekim 2019 Pazar

Mark Kelly, Soraya Ksontini - Under the Jasmine Türkçe Çevirisi

Mark Kelly, Soraya Ksontini - Under the Jasmine Türkçe Çevirisi

Ta7t yasmina fellil
gece yasemin ağacının altında

Nassima el ward m'hanine
Hava nefesleri , ve yanımda çiçekler

Leghssan alia t'mil
Dallar beni karıncaluyor

Temssahli fi dem3at 3ini
Gözyaşlarımı siliyor

The lashes that wrap around her eyes
gözlerini saran kirpiklerin

Fill me up, fill me up till i cry
doldur beni doldur ağlayana kadar

Grab my heart and emotions
tut kalbimi ve duygularimi

Make me angry, make me wish i could fly
delirt beni, bana uçmayı arzulat

no it's not easy no when you leave me under this jasmine tree
hayir hic kolay degil hele beni yasemin ağacının altinda bırakmışken

jnina mzayenha al nawar
Çiçeklerle süslenmiş bahçe

Fahat men rihet alazhar
Çiçek kokuyor

Tfakertek chaalet al nar
seni hatırladığımda ateş hissettim

Amletli hiba fi knini
ruhumda ateşi sıcak hissettim

and in this garden where you held my hand
ve elimi tuttuğun bu bahçede

I walk alone but you'r still here by my side
yalniz yürüyorum ama sen hala benimlesin

All those memories that you bring
tum o getirdiğin anilar

Leave me in sweet agony
beni garip bir boşlukta bıraktı

Oh it's not easy no when leave me under this jasmine tree
hayir kolay degil beni yasemin agacinin altında bırakmışken

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş

1 yorum