Ariana Grande - break up with your girlfriend, i'm bored Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

8 Şubat 2019 Cuma

Ariana Grande - break up with your girlfriend, i'm bored Türkçe Çevirisi

Ariana Grande 

break up with your girlfriend, i'm bored Türkçe Çevirisi

Ariana Grande'nin Thank,u next albümünde yer alan ve 7 Şubat'ta klibiyle birlikte yayınladığı şarkı break up with your girlfriend, i'm bored'in Türkçe çevirisini bu yazımızda sizlerle paylaşacağız.

İşte Ariana Grande - break up with your girlfriend, i'm bored Türkçe Çevirisi sizlerle;

You got me some type of way (Hmm)
Bana bir tür yol buldun
Ain't used to feelin' this way (Mmm-mmm)
Bu şekilde hissetmeye alışık değildim
I do not know what to say (Yeah, yeah)
Ne söylemem gerek bilmiyorum (Evet, evet)
But I know I shouldn't think about it
Ama biliyorum bunun hakkında düşünmemem gerek
Took one fuckin' look at your face (Hmm)
Yüzünde lanet bir bakış var
Now I wanna know how you taste (Mmm-mmm)
Şimdi nasıl tadına bakacağımı bilmek istiyorum
Usually don't give it away (Yeah, yeah)
Genellike bu şekilde bırakmam (Evet, evet)
But you know I'm out here thinkin' 'bout it
Ama biliyorsun burada bunun hakkında düşünüyorum
Then I realized she's right there
Sonradan farkettim ki o burada
And I'm at home like, "Damn, this ain't fair"
Ve ben evde şu şekildeydim "Kahretsin bu âdil değil"
Break up with your girlfriend
Kız arkadaşınla ayrıl
Yeah, yeah, 'cause I'm bored
Evet, evet, çünkü sıkıldım
You can hit in the mornin' (Mornin')
Sabahları vurabilirsin (Sabah)
Yeah, yeah, like it's yours
Evet, evet, tıpkı seninmiş gibi
I know it ain't right
Biliyorum doğru değil
But I don't care (Care)
Ama umrumda değil (Umrumda)
Break up with your girlfriend
Kız arkadaşınla ayrıl
Yeah, yeah, 'cause I'm bored
Evet, evet, çünkü sıkıldım
This shit always happens to me (Yeah)
Böyle boktan şeyler başıma gelir (Evet)
Why can't we just play for keeps? (Mmm-mmm)
Neden sadece sırrı bizde tutmak için oynamıyoruz?
Practically on my knees (Yeah, yeah)
Pratik olarak dizlerimde (Evet, evet)
But I know I shouldn't think about it
Ama biliyorum bunun hakkında düşünmemem gerek
You know what you're doin' to me
Biliyorsun bana neler yaptığını
You're singin' my songs in the streets, yeah, yeah
Şarkılarımı sokakta söylüyorsun, evet, evet
Actin' all innocent, please
Masum gibi davran, lütfen
When I know you're out here thinkin' 'bout it
Senin ne düşündüğünü bildiğimde
Then you realized she's right there (Yeah)
Sonradan onun burada olduğunu farkettin (Evet)
And you're at home like, "Damn, she can't compare"
Ve evde şöyleydin "Kahretsin, o karşılaştırılamaz"




Break up with your girlfriend
Kız arkadaşınla ayrıl
Yeah, yeah, 'cause I'm bored
Evet, evet, çünkü sıkıldım
You can hit in the mornin' (In the mornin')
Sabahları vurabilirsin (Sabahları)
Yeah, yeah, like it's yours
Evet, evet, tıpkı seninmiş gibi
I know it ain't right
Biliyorum doğru değil
But I don't care (I don't care, yee)
Ama umrumda değil (umrumda değil, evet)
Break up with your girlfriend (With your girlfriend)
Kız arkadaşınla ayrıl (Kız arkadaşınla)
Yeah, yeah, 'cause I'm bored
Evet, evet, çünkü sıkıldım
With your girlfriend, girlfriend, girlfriend, girlfriend
Kız arkadaşınla, kız arkadaşın, kız arkadaşın, kız arkadaşın
With your girlfriend
Kız arkadaşınla
With your girlfriend, girlfriend, girlfriend, girlfriend
Kız arkadaşınla, kız arkadaşın, kız arkadaşın, kız arkadaşın
You can say I'm hatin' if you want to
Eğer istersen nefret ettiğini söyleyebilirsin
But I only hate on her 'cause I want you
Ama ondan nefret etmemin sebebi seni istemem
Say I'm trippin' if you feel that
Zıvanadan çıktığımı söyle eğer böyle hissediyorsan
But you without me ain't right (Ain't right)
Ama bensiz doğru değilsin (Doğru değil)
You can call me crazy 'cause I want you
Bana deli diyebilirsin çünkü seni istiyorum
And I never even ever fuckin' met you
Ve seninle hiç tanışmamış olsaydım
Say I'm trippin' and it ain't right
Zıvanadan çıktığımı söyle ve bu doğru değil
But you without me ain't nice (Ain't nice, yeah)
Ama bensiz hoş değilsin (Hoş değilsin, evet)
Break up with your girlfriend (With your girlfriend)
Kız arkadaşınla ayrıl (Kız arkadaşınla)
Yeah, yeah, 'cause I'm bored
Evet, evet, çünkü sıkıldım
You can hit in the mornin' (Hit in the mornin', yeah, yeah, yeah)
Sabahları vurabilirsin (Sabahları vur, evet, evet, evet)
Yeah, yeah, like it's yours
Evet, evet, tıpkı seninmiş gibi
I know it ain't right
Biliyorum doğru değil
But I don't care (Care, yeah)
Ama umrumda değil (Umrumda, evet)
Break up with your girlfriend (With your girlfriend)
Kız arkadaşınla ayrıl (Kız arkadaşınla)
Yeah, yeah, 'cause I'm bored
Evet, evet, çünkü sıkıldım
With your girlfriend, girlfriend, girlfriend, baby, girlfriend
Kız arkadaşınla, kız arkadaşın, kız arkadaşın, bebeğim, kız arkadaşın
With your girlfriend
Kız arkadaşınla
With your girlfriend, girlfriend, girlfriend, girlfriend
Kız arkadaşınla, kız arkadaşın, kız arkadaşın, kız arkadaşın
With your girlfriend
Kız arkadaşınla

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş