NCT 127 - Simon Says Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

26 Kasım 2018 Pazartesi

NCT 127 - Simon Says Türkçe Çevirisi

Simon Says

Yo, Simon says
Hurry up 거리어 널 이리 flap floop doop
멈춘 순간 널 향해 조준 다 쏜다
Hands up 뒤돌아 hands up 흔들어
숨이 가득 차고 여길 봐 계속 달려
왜 또 눈치만 보고 서있나 (우두커니)
왜 또 겁먹은 표정을 짓나 이걸 원해

위워 I'm God 너희들 홀려라 wow
I said "we are so sexy", NCT know you can break me
누가 날 욕해 who
Bless me, achoo
Simon says, "be cruel"
Don't be such a fool

Simon says 우린 real vibe killer
Simon says 우린 real vibe killer
너네들은 다 mine mine mine mine mine
너네들은 다 mine mine mine mine mine
필요 없어 그딴 말 we don't play no mind

꽉 막힌 차 사이로 yo 길을 여는 siren
네 맘에 그 체증에 밤새 뚫고 달려
누구보다 빨라 전부 뒤어1 가 있어 거침없어 모든 건 (내케 달려)
점점 분위기는 high, high, high, high
우릴 막는 소린 bye, bye, bye, bye

신경 다 끄고 놀아 밤새
누가 워라 하든 상관 안해

주문울 I'm God 너희들 홀려라 wow
I said "we are so sexy", NCT know you can break me
누가 날 욕해 who
Bless me, achoo
Simon says, "be cruel"
Don't be such a fool

Simon says 우린 real vibe killer
Simon says 우린 real vibe killer
너네들은 다 mine mine mine mine mine
너네들은 다 mine mine mine mine mine
필요 없어 그딴 말 we don't play no mind

두려워하지 마 (괜찮아) 널 만든 건 너일 뿐
(챀갘하지 마) 두려워하치 마 우린 오늘 break the rules
눈을 뜨고 깨어난 이 순간 깊숙히 빠져들어가
현실과 꿍의 사이 진짜 널 찾는 그 순간 (yeah, find me)

Simon says 우린 real vibe killer
Simon says 우린 real vibe killer
너네들은 다 mine mine mine mine mine
너네들은 다 mine mine mine mine mine
필요 없어 그딴 말 we don't play no mind
We don't play no tension

Simon Diyor Ki

Yo, Simon diyor ki
Acele et, sokaklara dağıldık, flap floop doop
Bir anlığına bile durursan, sana nişan alırım
Kaldır ellerini, dön, kaldır ellerini, sallan
Nefesin kesilse bile koşmaya devam et
Neden orada dikilip bakıyorsun? Kafan gidik gibi duruyor
Neden korkmuş görünüyorsun?

Tanrı'yım ben, hepiniz büyülenmişsiniz, vay
"Çok seksiyiz" diyorum, NCT, beni bozamazsınız
Birileri bana nazar değdirebilir, kim?
Kutsa beni
Simon diyor ki: acımasız olsun
Aptal olmayın

Simon diyor ki: Gerçekten çok havalıyız
Simon diyor ki: Gerçekten çok havalıyız
Siz benimsiniz
Siz benimsiniz
O sözlere ihtiyacımız yok
Akılsızı oynamıyoruz biz

Arabaların arasındaki küçük boşluktan giriyoruz yola siren ile
Kalbinin son katında tüm gece kalıp kaçacağım
Herkesten daha hızlıyım, herkes arkada
Tereddüt etmek yok, nereye olursa gideceğim
Gökyüzüne çıkıyoruz, yükseklere
Bize bye bye bye diyen bir ses ile

Seni rahatsız eden şeyleri boş ver
Ve kimsenin ne dediğini umursamadığımız oyunu oynayalım tüm gece

Tanrı'yım ben, hepiniz büyülenmişsiniz, vay
"Çok seksiyiz" diyorum, NCT, beni bozamazsınız
Birileri bana nazar değdirebilir, kim?
Kutsa beni
Simon diyor ki: acımasız olsun
Aptal olmayın

Simon diyor ki: Gerçekten çok havalıyız
Simon diyor ki: Gerçekten çok havalıyız
Siz benimsiniz
Siz benimsiniz
O sözlere ihtiyacımız yok
Akılsızı oynamıyoruz biz

Korkma, kendini durdurabilecek tek kişi sensin
(Korkma) Yanılma, bugün kuralları yıkıyoruz
Gözlerini aç, uyan, bu ana kaptırmışsın kendini
Hayal ve gerçek arasında, gerçeği bulduğun an... (bul beni)

Simon diyor ki: Gerçekten çok havalıyız
Simon diyor ki: Gerçekten çok havalıyız
Siz benimsiniz
Siz benimsiniz
O sözlere ihtiyacımız yok
Akılsızı oynamıyoruz biz
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş