Mud Flow - Unfinished Relief Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

19 Kasım 2018 Pazartesi

Mud Flow - Unfinished Relief Türkçe Çevirisi

Unfinished Relief

Here's another state of mind
My head is clear but I'm cold
I fulfil all your dreams

Here's another point of view
My head is free but I ain't cool
I fulfil all your dreams

I put myself in big disgrace
For I had to fall down my face
Could not carry on

I put myself in big disgrace
When trouble come I know my fate
So pay the price with blood and hate

I feel right
I feel right

When the point of time is right
Then I try to change my mind
Give me some relief

But I know one day will come
Where I will find peace

I put myself in big disgrace
When trouble come I know my fate
So pay the price with blood and hate

I feel right
I feel right

Bitmemiş Rahatlama

Başka bir ruh hali
Zihnim berrak ama üşüyorum
Bütün hayallerini gerçekleştiriyorum

Başka bir bakış açısı
Kafam rahat ama üşümüyorum
Bütün hayallerini gerçekleştiriyorum

Kendime büyük bir utanç yaşattım
Yüzüstü düşmem gerektiği için
Devam edemezdim

Kendime büyük bir utanç yaşattım
Bela geldiğinde kaderimi bilirim
Bu yüzden bedeli kan ve nefretle öde

Haklı hissediyorum
Haklı hissediyorum

Doğru zaman geldiğinde
Fikrimi değiştirmeye çalıştığımda
Beni biraz rahatlat

Ama biliyorum bir gün gelecek
Huzuru bulacağım

Kendime büyük bir utanç yaşattım
Bela geldiğinde kaderimi bilirim
Bu yüzden bedeli kan ve nefretle öde

Haklı hissediyorum
Haklı hissediyorum
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş