BTS (Bangtan Boys) - Don't Leave Me Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

26 Mart 2018 Pazartesi

BTS (Bangtan Boys) - Don't Leave Me Türkçe Çevirisi

君の言葉にはいくつもの意味が
あるように聞こえるからWhat's what

謎の足跡見つけたら Follow
飲み込まれる My Shadow
光の裏側に潜めた

会えない君だけが知る My Answer
途切れる前に I wanna know everything

時が流れるほど深まる君の
過去と未来の間にいる僕は今

I Don't Leave Me
Now Believe 走り出す
No Ending 君は僕の鼓動

例えどんな雨に打たれても
例えどんな闇に消されても

救い出すよ必ず
君は一人じゃない

Çünkü öyle görünüyor ki
Kelimelerinde bir çok anlam gizli, neyin nesi bu?

Gizemli izler, bul onları ve takip et
Işığın ardına saklanan şey tarafından
Gölgem köşeye sıkıştırıldı

Sana ulaşamıyorum ama sadece sen biliyorsun yanıtlarımı
Bitmeden önce, her şeyi bilmek istiyorum

Zaman gittikçe derinleşiyor
Senin geçmişin ve geleceğin arasında kaldım

Beni bırakma
İnan buna ve kaç
Sen benim kalp atışımsın, hiç sona ermeyen...

Yağmurun bir önemi yok
Karanlığın sakladıklarının bir önemi yok

Seni kurtaracağım
Yalnız değilsin

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş