Bleachers - Alfie's Song (Not So Typical Love Song) Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

17 Mart 2018 Cumartesi

Bleachers - Alfie's Song (Not So Typical Love Song) Türkçe Çevirisi

Fake young when we met
Sahte genç tanıştığımızda
Everything seemed alright
Her şey yolunda gözüküyordu
Like children sing on the sidewalk
Çocuklar kaldırımda şarkı söylüyor gibiydi

Cut straight through the moonlight
Ay ışığını dosdoğru kes
But how I love those days we didn't get out of bed
Ama yataktan kalkamadığımız günleri nasıl seviyorum
Left your taste in my mouth
Zevkini tadında bırak
Your strange voice in my head
Senin güçlü sesin hâlen aklımda
Oh, I wanna hear it again
Oh , Tekrardan duymak isterim
Cause back then we were caught in a love song so loud, oh yeah
Yüksek sesli aşk şarkılarına geri dönemize sebep olsak, oh evet
No not so typical love song
Bu tipik bir aşk şarkısı değil
Cause it hurt us again and again
Çünkü bizi sürekli incitir
So sang that I really need you so bad, oh yeah
yani sana hemen ihtiyacım var, oh evet
No not so typical love song
Bu tipik bir aşk şarkısı değil
Cause it hurt us again and again
Çünkü bizi sürekli incitir
Hey, yeah, yeah, yeah, yeah
Hey, evet, evet, evet, evet
Yeah, yeah, yeah, yeah
Evet, evet, evet, evet
Yeah, yeah, yeah, yeah
Evet, evet, evet, evet
Yeah, yeah, yeah, yeah, hey
Evet, evet, evet, evet, hey
La, la, la, la, la
La, la, la, la , la
Ok look out
Tamam dikkat
You'd leave the cities and chase bullet holes
Şehirden ayrılıp kurşun deliklerini kovalarsın
That's actually star light
aslında onlar parlak yıldızdır
And in those rare moments you and I were brilliant
Ve o nadir anlarda sen ve ben mükemmel kaldık



We were gonna be alright
İyi olacağız
But god I loved those days we couldn't get out of bed
Ama Tanrım, yataktan çıkamadığımız o günleri sevdim
Left your taste in my mouth
Zevkini tadında bırak
All your words in my head
Kafamdaki tüm sözler
And now I wanna hear it again
Ve şimdi ben seni duymak istiyorum
Cause back then we were caught in a love song so loud, oh yeah
Yüksek sesli aşk şarkılarına geri dönemize sebep olsak, oh evet
No not so typical love song
Bu tipik bir aşk şarkısı değil
Cause it hurt us again and again
Çünkü bizi sürekli incitir
So sang that I really need you so bad, oh yeah
yani sana hemen ihtiyacım var, oh evet
No not so typical love song
Bu tipik bir aşk şarkısı değil
Cause it hurt us again and again, woo
Çünkü bizi ve incitir,woo
Sha, la, la, la, la, la, la
Sha, la, la, la, la, la, la
Sha, la, la, la, la, la, la, la, la, la, la, la, la, la
Sha, la, la, la, la, la, la, la, la, la, la, la, la
Sha, la, la, la, la, la, la, la, la, so bad, oh yeah
Sha, la, la, la, la, la, la, la, çok fena, oh evet
Sha, la, la, la, la, la, la, la, la
Sha, la, la, la, la, la, la, la
One, two, three, four
Bir iki üç dört
I wanna be alright
iyi olmak istiyorum
I wanna be alright
iyi olmak istiyorum
I wanna be alright with my baby tonight
bebeğimle bu gece iyi olmak istiyorum
I wanna be alright
iyi olmak istiyorum
I wanna be alright
iyi olmak istiyorum
I wanna be alright with my baby tonight, oh yeah
bebeğimle bu gece iyi olmak istiyorum,oh evet
So sang that I really need you so bad, oh yeah
yani sana hemen ihtiyacım var, oh evet
No not so typical love song
Bu tipik bir aşk şarkısı değil
Cause it hurt us again and again
Çünkü bizi sürekli incitir

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş