Sia - Breathe Me (Türkçe) Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

15 Ocak 2017 Pazar

Sia - Breathe Me (Türkçe) Çevirisi

sarkisozucevirisi.blogspot.com
Şarkıcı: Sia
Şarkı: Breathe Me

Online Dinle;

Bu yazı sarkisozucevirisi.blogspot.com'da yayınlanmıştır.

Satın Alın:




''Breathe Me''

Help, I have done it again
I have been here many times before
Hurt myself again today
And, the worst part is there's no-one else to blame

Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me
I am small
I'm needy
Warm me up
And breathe me

Ouch I have lost myself again
Lost myself and I am nowhere to be found,
Yeah I think that I might break
I've lost myself again and I feel unsafe

Be my friend
Hold me, wrap me up
Unfold me
I am small
I'm needy
Warm me up
And breathe me

------------------------------

Yardım et, bunu tekrardan yaptım
Burada daha önce çok kez bulundum
Bugün yine kendimi incittim
Ve, en kötü kısım suçlayacak hiçkimsenin olmaması
 
Arkadaşım ol,
Tut beni, sar beni
Açıl bana
Ben küçüğüm
Ben muhtacım
Sar beni
Ve nefes ver bana
 
Ouch kendimi yine kaybettim
Kendimi kaybettim ve bulunamayacak bir yerdeyim
Evet bence kırılabilirim
Kendimi yine kaybettim ve güvende hissetmiyorum
 
Arkadaşım ol,
Tut beni, sar beni
Açıl bana
Ben küçüğüm
Ben muhtacım
Sar beni
Ve nefes ver bana
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş