Mac Miller - My Favorite Part (feat. Ariana Grande) (Türkçe) Çeviri - Şarkı Sözü Çevirisi

5 Ocak 2017 Perşembe

Mac Miller - My Favorite Part (feat. Ariana Grande) (Türkçe) Çeviri


Şarkıcı: Mac Miller Feat. Ariana Grande Albüm: The Divine Feminine Şarkı: My Favorite Part

''My Favorite Part''
''Benim Favori Bölümüm''

[Intro: Ariana Grande] Don't know why thinking of him makes me smile [Ariana Grande] Neden bilmiyorum onu düşünmek beni gülümsetiyor [Hook: Mac Miller] Said, you just don't know how beautiful you are And baby that's my favorite part You walk around so clueless to it all Like nobody gonna break your heart It'll be alright babe, see, me, I got you covered I'm gon' be your lover, you might be the one If it's only tonight, ayy, we don't need to worry We ain't in a hurry, rushin' into love [Mac Miller] Sen sadece ne kadar güzel olduğunu bilmiyorsun, dedim Ve bebeğim bu benim favori bölümüm Etrafındakilerden habersiz yürüyorsun Kimse kalbini kıramayacakmış gibi İyi olacak bebeğim, gör, beni, ben ödüyorum Sevgilin olacağım, tek olabilirsin Sadece bu akşam ise, ayy, endişelenmemize gerek yok Biz aceleci değiliz, aşka aceleciyiz [Verse 1: Mac Miller] Said, you know I know who you really are, ain't need to lie Said, the universe couldn't keep us apart, why would it even try? Yeah, said, don't let them hurt you ever, I know you far too smart Before things come together, they have to fall apart It's been a while since I've been sober, this life can be so hard I'd rather talk about you [Mac Miller] Kim olduğunu bildiğimi biliyorsun, yalana gerek yok dedim Evren bizi ayıramaz, neden deniyorsun? dedim Evet, dedim, seni asla incitmelerine izin verme, zeki olduğunu biliyorum Bir şeyler bir araya gelmeden önce ayrı düşmek zorunda Ayık olduğumdan beri bir süredir, bu hayat çok zor olabilir Senin hakkında konuşmayı tercih ederim [Hook: Mac Miller + Ariana Grande] Said, you just don't know how beautiful you are And baby that's my favorite part You walk around so clueless to it all Like nobody gonna break your heart It'll be alright babe, see, me, I got you covered I'm gon' be your lover, you might be the one If it's only tonight, ayy, we don't need to worry We ain't in a hurry, rushin' into love [Mac Miller + Ariana Grande] Sen sadece ne kadar güzel olduğunu bilmiyorsun, dedim Ve bebeğim bu benim favori bölümüm Etrafındakilerden habersiz yürüyorsun Kimse kalbini kıramayacakmış gibi İyi olacak bebeğim, gör, beni, ben ödüyorum Sevgilin olacağım, tek olabilirsin Sadece bu akşam ise, ayy, endişelenmemize gerek yok Biz aceleci değiliz, aşka aceleciyiz [Bridge: Ariana Grande] If you wanna stay, we're taking it slow babe Cause you and me, and I got enough on my mind But I can make time for something so divine [Ariana Grande] Eğer kalmak istiyorsan, bunu yavaştan alırız bebeğim Sen ve ben, aklımda yeterince var çünkü Ama çok kutsal bir şey için zaman ayırabilirim [Hook: Mac Miller + Ariana Grande] Said, you just don't know how beautiful you are And baby that's my favorite part You walk around so clueless to it all Like nobody gonna break your heart It'll be alright babe, see, me, I got you covered I'm gon' be your lover, you might be the one If it's only tonight, ayy, we don't need to worry We ain't in a hurry, rushin' into love [Mac Miller + Ariana Grande] Sen sadece ne kadar güzel olduğunu bilmiyorsun, dedim Ve bebeğim bu benim favori bölümüm. Etrafındakilerden habersiz yürüyorsun Kimse kalbini kıramayacakmış gibi İyi olacak bebeğim, gör, beni, ben ödüyorum Sevgilin olacağım, tek olabilirsin Sadece bu akşam ise, ayy, endişelenmemize gerek yok Biz aceleci değiliz, aşka aceleciyiz

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş