Buray - Sen Sevda Mısın Şarkı Sözleri - Şarkı Sözü Çevirisi

14 Ocak 2017 Cumartesi

Buray - Sen Sevda Mısın Şarkı Sözleri

Bu yazı
sarkisozucevirisi.blogspot.com'da
yayınlanmıştır.
ŞarkıcıBuray
Şarkı: Sen Sevda Mısın

Online Dinle

Satın Alın;
''Sen Sevda Mısın''

Umut yok bir ışık yok gözlerinde 
Ben hala bekleyenim olsun 
Ateş yok sıcaklık yok ellerinde 
Ben yanarım aşkın sağolsun 

Sen kapımı çal ansızın gir içeri 
Her zaman başımın üstünde senin yerin 
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan 
Benim güzel misafirim sen hep hoşgeldin 

Sen sevda mısın yoksa yalan dolan 
Püsküllü belamı bu derde salan 
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde 
Benim içimde ukde kalan 

Sen sevda mısın yoksa yalan dolan 
Püsküllü belamı bu derde salan 
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde 
Benim içimde ukde kalan 

Sen sevda mısın yoksa yalan dolan
 Püsküllü belamı bu derde salan 
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde 
Benim içimde ukde kalan 

Sen kapımı çal ansızın gir içeri 
Her zaman başımın üstünde senin yerin 
Dilim tutulur sözcükler uçarsa aklımdan 
Benim güzel misafirim sen hep hoşgeldin 

Sen sevda mısın yoksa yalan dolan 
Püsküllü belamı bu derde salan 
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde 
Benim içimde ukde kalan 

Sen sevda mısın yoksa yalan dolan 
Püsküllü belamı bu derde salan 
Var bir yaşanmamışlık sanki özünde 
Benim içimde ukde kalan 

Biriktirdiğim aşkları hiçe sayan.
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş