Buray - Ben Akıllanmam Şarkı Sözleri - Şarkı Sözü Çevirisi

14 Ocak 2017 Cumartesi

Buray - Ben Akıllanmam Şarkı Sözleri

Bu yazı
sarkisozucevirisi.blogspot.com'da
yayınlanmıştır.
ŞarkıcıBuray
Şarkı: Ben Akıllanmam

Online Dinle

Satın Alın;
''Ben Akıllanmam''

Sitemim kendime üstüne alınma 
Pişmanları oynarım 
Emsali olmadı çektiğim acının 
Çektikçe seni anarım 

Güç sandım arkamda bırakıp gitmeyi 
Şimdi yalnız kalanım 
Suç sandım belki de öyle çok sevmeyi 
Nasıl başa sararım 

Çarelermiş umutlarmış 
Hep yalvarmış yalan 
Dualarmış adaklarmış 
Hiç biri tutmadı gelmedin aman 

Küstüm ben kendimle affedemem asla 
Gençliğimde yaptığım hataları 
Bir anlık öfkeyle nasıl bırakırım seni 
Pişmanlık bu kadar acı olmamalı 

Küstüm ben kendimle affedemem asla 
Haram zehir oldu hep yıllarım
 Bir şansın daha var sil baştan deseler 
Ben akıllanmam yine aynısını yaparım 

Sitemim kendime üstüne alınma 
Pişmanları oynarım 
Faydası olmadı içtiğim şarabın 
İçtikçe daha yanarım 

Dostluklarmış vefa varmış 
Soranım yok yalan 
Ölüp kalsam duyan olmaz 
İyice bitap düştüm vurdu zaman 

Küstüm ben kendimle affedemem asla 
Gençliğimde yaptığım hataları 
Bir anlık öfkeyle nasıl bırakırım seni 
Pişmanlık bu kadar acı olmamalı 

Küstüm ben kendimle affedemem asla 
Haram zehir oldu hep yıllarım 
Bir şansın daha var sil baştan deseler 
Ben akıllanmam yine aynısını yaparım
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş