Buray - Adım Adım Şarkı Sözleri - Şarkı Sözü Çevirisi

14 Ocak 2017 Cumartesi

Buray - Adım Adım Şarkı Sözleri

Bu yazı
sarkisozucevirisi.blogspot.com'da
yayınlanmıştır.
ŞarkıcıBuray
Şarkı: Adım Adım

Online Dinle

Satın Alın;
''Adım Adım''

Kapında aşığındı nice sevdalar 
Hiç açmadın bakmadın bile aralıklardan 
Sadece avundum senden kalanla 
Çok Hasar aldım iyileşemedim geçmedi yaram 
Buray xsarkisozleri.com sözü 
Geceden gündüze sensiz çıkamadım (X2) 
Kaç yıl geçirdim aradan sayamadım 
Kapıldım karanlığa gidiyorum 
Sona varıyorum sanki adım adımKaç kere taşındım adres sormadan 
Kendimi unuttum sen bi kere bile çıkmadın aklımdan 
Durmadan ne duydun çektiğim azaptan 
Hiç başaramadım her gece ağladım gittin ardından 
Selim xsarkisozleri.com Gülgören 
Doldurdum boşalttım kadehleri 
Siler diye geçmişten kalan izleri 
Diner diye bana yaşattığın bu ızdırap 
Yaktım sana ait ne varsa her şeyi
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş