Alan Walker - Alone (Türkçe) Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

30 Aralık 2016 Cuma

Alan Walker - Alone (Türkçe) Çevirisi

Alone
Yalnız

Lost in your mind,
I wanna know.
Am I losing my mind,
Never let me go.
Aklında kaybolmak,
Bilmek istiyorum.
Aklımı kaybediyor muyum?
Asla gitmeme izin verme.


If this night is not forever,
at least we are together,
I know I'm not alone.
I know I'm not alone.
Anywhere, whenever,
apart but still together,
I know I'm not alone.
I know I'm not alone.
I know I'm not alone.
I know I'm not alone.
Eğer bu gece sonsuz değilse,
En azından beraber.
Biliyorum yalnız değilim.
Biliyorum yalnız değilim.
Herhangi bir yer, herhangi bir zaman,
Ayrı ama hala beraberiz.
Biliyorum yalnız değilim.
Biliyorum yalnız değilim.
Biliyorum yalnız değilim.
Biliyorum yalnız değilim.

Unconscious mind,
I'm wide awake.
Wanna feel one last time,
take my pain away.
If this night is not forever,
at least we are together,
I know I'm not alone.
I know I'm not alone.
Anywhere, whenever,
apart but still together,
I know I'm not alone.
I know I'm not alone.
I know I'm not alone.
Bilinçsiz aklım,
Tamamen uyanığım.
Son bir kez hissetmek istiyorum,
Acımı ortadan kaldır.
Eğer bu gece sonsuz değilse,
En azından beraber.
Yalnız olmadığımı biliyorum.
Yalnız olmadığımı biliyorum.
Herhangi bir yer, herhangi bir zaman,
Ayrı ama hala beraberiz.
Biliyorum yalnız değilim.
Biliyorum yalnız değilim.
Biliyorum yalnız değilim.

I'm not alone.
I'm not alone.
I'm not alone. (I know I'm not alone.)
I'm not alone.
I'm not alone.
I'm not alone. (I know I'm not alone.)
Yalnız değilim.
Yalnız değilim.
Yalnız değilim. (biliyorum yalnız değilim.)
Yalnız değilim.
Yalnız değilim.
Yalnız değilim. (biliyorum yalnız değilim.)


Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş

1 yorum