Muhalif - Tımarlı Sipahi Şarkı Sözleri - Şarkı Sözü Çevirisi

2 Ağustos 2016 Salı

Muhalif - Tımarlı Sipahi Şarkı Sözleri

Muhalif - Tımarlı Sipahi

"Cover" deyip size madik atcaam!! 
Madik atcaam!! 
Madik atcaam!! 

Kimim ben?? 
-Banane?! 
Nesin sen?? 
-Sanane?! 
Kimim ben?? Kimim Ben?? Kimim ben?? 

Götünle yapsan dinlenir 
Sana bi' yörünge çizmek iş değil 
Yayvan ağzının tavanına salıncak kurup 
Damağının altına pisledim 
Sakal Bırakırım - Part 32 
Futbol takımının kamp kadrosu gibi 
Ambargo mu var beyninde, lan oğlum?! 
Sümkür, burnuna kan dolabilir 
İrdelemek gerek, ilkelerim var 
İliklere işledi dik gelen isyân 
Simgeler asimile sübliminal 
Velhâsıl bunu ben hiç istemedim la!! 
Saçmalamanın adı "abstract" 
Anlamsızsa "flow" kasma lan 
Ve daha Türkçe'yi bile Tarzan gibi konuşurken 
İngilizce "rhyme" yapar 
Anlamadığın Rap'e "respect" çek 
Fancık "peace" der ama "diss" bekler 
Hacı, bilmem ben reklâm meklâm 
Editörler banknot isterler..! 

Hissizleştim ölü gibi 
Cıvıma karşımda gâvurun dölü gibi 
Savaş kopunca kapında görebilirsin 
On milyon tımarlı sipâhi..! 

Piyasanın kapısını çalmadım 
Onların egoları birer dev aynası 
Hırladı itler eleştiri yaptığımda 
Pavlov oldum onlara çan çalıp 
Ezberden "freestyle" komedisi 
Ergenler coşuyo'sa banko gerisi 
Platinden viaypi bilet ne layn?? 
Sanırsın kuliste s*kertme var!! 
Yargısız "infaz"ı "koz maça" yap 
Artık alıştık hîleli oynamana 
Prime doymamana; bunu da al, al, al, al, al, al, al!! 
Nasılsa benim için karalama yapacan!! 
"Geyyah ceyyah" anırmayın 
"Alter ego"lar doldurur ahırları 
Adımı sayıkladığınızı inkâr edin 
Ama çiğ tânesi gibi zayıf kalın 
Tank sokayım sizin "sokağınıza" 
Aman aman, çok ayıp; gidiyo' ağrınıza 
Silikon ardınıza şık 
Ve gökkuşaklı bayrak yakışır libido kaygınıza..! 

Her sene dört kere "döncem" diye döncen yine 
Düşünce gözden dibe 
Lunaparktaki "Balerin" daha delikanlı 
Ver para, dönsün görkemlice 
Ceza'yı üstad görmeyen Adem 
Okutsun nakaratı Busta'ya mâdem 
Playlistinizden eksik olmaz 
Ama sorunca deyin: Rap yapmıyo' Mic Check 
Dinleyici beğenir dinlemeden 
Anlamasa bile bin kere "replay" eder 
Rap'leri pası silmek şöyle dursun 
Kulaktaki tozu bile silkelemez 
Kroki çizicem ama bana bi' yancı gerek 
Aynı "flow" kalıbı kulağa sancı demek 
Zengin bebeleri gibi gamsız Rap'in 
Hadi sıkıyo'sa protest tarzı dene 
Mankurt, Kanas'la kendini avlar 
O "teletabi" ne desek tersini anlar 
Zerre bir anlamı olmayan sözleri 
Anca veletlerin beynini sallar 
Fatmagül olmuş Türkçe Rap 
Kırmızı adidas'lı Beyaz Türk'lere 
Meta gibi görüyo'sanız kadını 
Ananızı da alın, defolup gidin bu ülkeden..!

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş