Işıl Yücesoy - Niye Düşünüyorsun Şarkı Sözleri - Şarkı Sözü Çevirisi

29 Temmuz 2016 Cuma

Işıl Yücesoy - Niye Düşünüyorsun Şarkı Sözleri

Niye düşünüyorsun sevgilim
Niye düşünüyorsun niye
Niye düşünüyorsun sevgilim
Niye düşünüyorsun niye

Sana insan sevgisiyle dolu
Sana insanca sevmiş
Sana kalbimi veriyorum al diye

Sana insan sevgisiyle dolu
Sana insanca sevmiş
Sana kalbimi veriyorum al diye

Niye düşündün niye
Niye düşündün sevgilim
Niye düşündün niye
Niye düşündün sevgilim

Sana oya oya işlediğim
İplik iplik dokuduğum
Ve ustaca yonttuğum
Yaşamımı veriyorum

Sana oya oya işlediğim
İplik iplik dokuduğum
Ve ustaca yonttuğum
Yaşamımı veriyorum

Niye düşünüyorsun sevgilim
Niye düşünüyorsun niye
Niye düşünüyorsun sevgilim
Niye düşünüyorsun niye

Sana değerli her şeyimi
Alın terimi emeğimi
Ellerimi veriyorum al diye

Sana değerli her şeyimi
Alın terimi emeğimi
Ellerimi veriyorum al diye

Niye düşündün niye
Niye düşündün sevgilim
Niye düşündün niye
Niye düşündün sevgilim

Sana oya oya işlediğim
İplik iplik dokuduğum
Ve ustaca yonttuğum
Yaşamımı veriyorum

Sana oya oya işlediğim
İplik iplik dokuduğum
Ve ustaca yonttuğum
Yaşamımı veriyorum

Niye düşünüyorsun sevgilim
Niye düşünüyorsun niye
Niye düşünüyorsun sevgilim
Niye düşünüyorsun niye

Sana değerli her şeyimi
Alın terimi emeğimi
Ellerimi veriyorum al diye

Sana değerli her şeyimi
Alın terimi emeğimi
Ellerimi veriyorum al diye diye

Söz: Necla Acemi
Müzik: Işıl Yücesoy

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş