Işıl Yücesoy - Meğer Şarkı Sözleri - Şarkı Sözü Çevirisi

29 Temmuz 2016 Cuma

Işıl Yücesoy - Meğer Şarkı Sözleri

Yeşim Salkım:
Hiç alışamadım sen değişemedin
Ben bildiğin gibi gönül işine karışamadım

Işıl Yücesoy:
Hiç yarışamadım hiç erişemedim
Aşk bilenin işi senin hızına yetişemedim

Yeşim Salkım:
Nasıl desem meğer seni
Bilen bilirmiş bilmezdim

Işıl Yücesoy:
Meğer senin değerlerin
Nasıl küçükmüş öğrendim

Yeşim Salkım:
Nasıl desem meğer seni
Bilen bilirmiş bilmezdim

Işıl Yücesoy:
Meğer senin değerlerin
Nasıl küçükmüş öğrendim

Işıl Yücesoy:
Hiç alışamadım sen değişemedin
Ben bildiğin gibi gönül işine karışamadım

Yeşim Salkım:
Hiç yarışamadım hiç erişemedim
Aşk bilenin işi senin hızına yetişemedim

Işıl Yücesoy:
Nasıl desem meğer seni
Bilen bilirmiş bilmezdim

Yeşim Salkım:
Meğer senin değerlerin
Nasıl küçükmüş öğrendim

Işıl Yücesoy:
Nasıl desem meğer seni
Bilen bilirmiş bilmezdim

Yeşim Salkım:
Meğer senin değerlerin
Nasıl küçükmüş öğrendim

Yeşim Salkım:
Nasıl desem meğer seni
Bilen bilirmiş bilmezdim

Işıl Yücesoy:
Meğer senin değerlerin
Nasıl küçükmüş öğrendim

Söz: Seda Akay
Müzik: Cenk Taşkan

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş