YOUNGX777 - TOXIC Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

28 Aralık 2022 Çarşamba

YOUNGX777 - TOXIC Türkçe Çevirisi


What’s lost, woo
Was lost, ay
So I took a different path
Different path
Neyi kaybettin, woo
Kayboldum, evet
Bu yüzden farklı bir yol seçtim
Farklı yol

Ay, all in my head
I’m out here instead of atonin’
Look at my soul
What you’re seein’ is the devil
Ay, hepsi kafamın içinde 
Atonin yerine buradayım
ruhuma bak
Gördüğün şey şeytan

Ay
Suicide in my head, ay
Don’t give a f*ck what you-
Uh
Ay
Kafamın içinde intihar düşüncesi, ay
Ne yaptığın umrumda bile değil
ah

Rage in my head, in my head, in my head, uh
Don’t give a f*ck what you say, what you say, uh
Rage in my head, in my head head, in my head, uh
Don’t give a f*ck what you say, what you say
Kafamın içinde, kafamın içinde, kafamın içinde öfke, uh
Ne dediğin umrumda değil, ne dediğin, uh
Kafamın içinde öfke, kafamın içinde, kafamın içinde, uh
Ne dediğin umrumda değil, ne dediğin

Ay, uh
Toxic
Ay, uh
Zehirli

YOUNGX777 - TOXIC Türkçe Çeviri
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş