LP- How Low Can You Go Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

19 Kasım 2020 Perşembe

LP- How Low Can You Go Türkçe Çevirisi

 LP- How Low Can You Go Türkçe Çevirisi

Last time I saw you
Seni en son gördüğümde

We did coke in a closet
Dolabın içinde kokain yaptık

At the Chateau Marmont
Chateau Marmont'ta

We were happy and on it
Mutluyduk ve üzerinde

There were too many people
Çok fazla insan vardı

There was fun there was evil
Eğlence vardı kötülük vardı

And we both took the ride
Ve ikimiz de gezintiye çıktık

It was colder than f*ck
Sevişmekten daha soğuktu

For a night in LA
LA'de bir gece için

And I couldn't stop thinking
Düşünmeden duramadım

If I was ok
İyi olsaydım

You were making me laugh
Beni güldürüyordun

Shit was making me sway
Kahretsin beni sallıyordun

And I thought I could fly
Ve ben uçabileceğimi düşünüyordum


How low can you go
Ne kadar alçalabilirsin

Cause I wanna know
Çünkü bilmek istiyorum

How low can you go
Ne kadar alçalabilirsin


How low can you go
Ne kadar alçalabilirsin

Cause I wanna know
Çünkü bilmek istiyorum

How low can you go
Ne kadar alçalabilirsin


I heard that you stopped
Durduğunu duydum

Have some kids and a guy
Bir kaç çocuk ve bir erkek var

I was happy and sad
Mutlu ve üzgündüm

But I didn't know why
Ama nedenini bilmiyordum

I still think of you now
Hala seni düşünüyorum şimdi

While I'm touching the sky
Ben gökyüzüne dokunurken

It's been a long, long time
Çok uzun zaman oldu

And so much happens in between
Ve aralarında çok şey oluyor

The days catch fire like gasoline
Günler benzin alevi gibi çabuk geçiyor

Just tell me what's the worst you've seen
Bana gördüğün en kötü şeyin ne olduğunu söyle

I wanna know
bilmek istiyorum


How low can you go
Ne kadar alçalabilirsin

Cause I wanna know
Çünkü bilmek istiyorum

How low can you go
Ne kadar alçalabilirsin


How low can you go
Ne kadar alçalabilirsin

Cause I wanna know
Çünkü bilmek istiyorum

How low can you go
Ne kadar alçalabilirsin

 LP- How Low Can You Go Türkçe Çevirisi


Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş