JVKE - Upside Down Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

21 Eylül 2020 Pazartesi

JVKE - Upside Down Türkçe Çevirisi

 JVKE - Upside Down Türkçe Çevirisi

Down south hood baby (hood baby)
Güneyde, kukuletalı bebek (kukuleta bebeğim)

Make all the girls go crazy (go crazy)
Bütün kızları çılgına çevir (delir)

Go, go, go stupid
Yap, yap, aptallaş

But you smart like an a plus student
Ama A+ öğrenci gibi zekisin

Up down, right down
Aşağı yukarı, doğru aşağı

Looking for your love, right now
Şu anda aşkını arıyorum

La, la, la, la
La, la, la, la

Up down, all around
Aşağı yukarı, her yer

Turn my stomach upside down
Midemi alt üst et

La, la, la, la
La, la, la, la

I found your hair tie in my car
Saç bağını arabamda buldum

I could only drive so far
Sadece bu kadar uzağa sürebilirdim

Without a break down (ooh)
Ara vermeden (Ah)

Baby, you're the queen of hearts
Bebeğim sen kalplerin kraliçesisi

You know, how to play your cards
Kartlarını nasıl oynayacağını biliyorsun

You keep 'em face down (ooh)
Yüzünü aşağıda tut (Ah)

(Ooh), I miss your face now
(Ah), Şuan yüzünü özledim

Looking at your pictures
Resimlerine bakıyorum

Scrolling, way down (ooh)
Kaydır, aşağı doğru (Ah)

Wishing I could fix all my mistakes
Tüm hatalarımı düzeltebilmeyi diliyorum

I wish I could erase you
Keşke seni silebilseydim

Girl, I can't replace you
Kızım, senin yerini alamam

You're the one that got away (ooh)
Sen teksin, kaçan (Ah)

Girl, your energy
Kızım, senin enerjin

Feel so heavenly
Cennet gibi hissettiriyor

Make me feel like
Iyi hissettiriyorsun

La, la, la, la
La, la, la, la

You a melody
Sen bir melodisin

Put to memory
Hafızaya koy

It goes something like
Birseye benziyor

La, la, la, la
La, la, la, la

Down south hood baby (hood baby)
Güneyde, kukuletalı bebek (kukuleta bebeğim)

Make all the girls go crazy (go crazy)
Bütün kızları çılgına çevir (delir)

Go, go, go stupid
Yap, yap, aptallaş

But you smart like an a plus student
Ama A+ öğrenci gibi zekisin

Up down, right down
Aşağı yukarı, doğru aşağı

Looking for your love, right now
Şu anda aşkını arıyorum

La, la, la, la
La, la, la, la

Up down, all around
Aşağı yukarı, her yer

Turn my stomach upside down
Midemi alt üst et

La, la, la, la
La, la, la, la

Girl, your energy
Kızım, senin enerjin

Feel so heavenly
Cennet gibi hissettiriyor

Make me feel like
Iyi hissettiriyorsun

La, la, la, la
La, la, la, la

You a melody
Sen bir melodisin

Put to memory
Hafızaya koy

It goes something like
Birseye benziyor

La, la, la, la
La, la, la, la


JVKE - Upside Down Türkçe Çevirisi
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş