DripReport - Skechers Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

8 Nisan 2020 Çarşamba

DripReport - Skechers Türkçe Çevirisi

I tried to stop but I can't stop
I just can't stop thinking about her
I don't know
All I remember was, she wear the Skechers
The light-up ones
Durmayı denedim, ama duramıyorum
Onu düşünmeden duramıyorum
Nedendir bilmiyorum, tek hatırladığım giydiği Skechers'lardı
Işıklı olanlarından

Shawty bad with the Skechers on
Wanna hold your hand, make you my girl
Light up, light up Skechers
Light up, light up my world
Shawty bad with the Skechers on
Giydiği skecherslarla fena hatun
Elini tutmak, seni kızım yapmak istiyorum
Aydınlat, Skechers'ları aydınlat
Aydınlat, Dünyamı aydınlat
Giydiği skecherslarla fena hatun
Elini tutmak, seni kızım yapmak istiyorum
Aydınlat, Skechers'ları aydınlat
Aydınlat, Dünyamı aydınlat

Wanna hold your hand, make you my girl
Light up, light up Skechers
Light up, light up my world
I like your Skechers, you like me my Gucci shoes
Elini tutmak istiyorum, seni kızım yapmak istiyorum
Yanar, yanar Skechers
Aydınlat, dünyamı aydınla
Skechers'ını seviyorum, sen de Gucci ayakkabılarımı seviyorsun

I'll buy you the purse, only if you show me your boobs
I like your Skechers, you like me too
Bring your friends, all of us in the pool
Bad lil' bitch, all my drip make her drool
Brand new whip, come and sit in the coupe
Hmm, I just wanna make you mine
Hop inside the ride
Skechers'larını sevdim, sen beni ve Gucci ayakkabılarımı sevdin mi?
Gösterirsen eğer bana göğüslerini, alacağım sana çanta
Skechers'larını sevdim, sen de beni sevdin
Getir arkadaşlarını, havuzdayız hepimiz
Kötü küçük sürtük, tarzım onu delirtti
Yepyeni araba, gel de otur Coupe'a
Seni benim yapmak istiyorum, yolcuğun içine atla

Nina by my side, promise you it all be fine
II just wanna make you mine
Hop inside the ride
Nina by my side, promise it's gon' be all right
Shawty bad with the Skechers on
Wanna hold your hand, make you my girl
Light up, light up Skechers
Light up, light up my world
Shawty bad with the Skechers on
Wanna hold your hand, make you my girl
Light up, light up Skechers
Light up, light up my world
Yanımda Nina, söz ver iyi olacağına
Seni benim yapmak istiyorum, yolcuğun içine atla
Yanımda Nina, söz veriyorum iyi olacak
Giydiği skecherslarla fena hatun
Elini tutmak, seni kızım yapmak istiyorum
Aydınlat, Skechers'ları aydınlat
Aydınlat, Dünyamı aydınlat
Giydiği skecherslarla fena hatun
Elini tutmak, seni kızım yapmak istiyorum
Aydınlat, Skechers'ları aydınlat
Aydınlat, Dünyamı aydınlat

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş

1 yorum