SHAED feat. Zayn - Trampoline Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

27 Ekim 2019 Pazar

SHAED feat. Zayn - Trampoline Türkçe Çevirisi

SHAED feat. Zayn - Trampoline Türkçe Çevirisi

I've been having dreams
Rüyalar görüyorum

Jumping on a trampoline
Bir trambolin üzerinde zıplıyorum

Flipping in the air
Havada dönüyorum

I never land, just float there
Asla inmem, sadece orada kayarım

As I'm looking up
Ben bakarken

Suddenly the sky erupts
Aniden gökyüzü patlar

Flames alight the trees
Alevler ağaçları yakar

Spread to falling leaves
Düşen yaprakları yaymak

Now they're right upon me
Şimdi bana doğrular

Wait, if I'm on fire
Bekle, eğer yanıyorsam

How am I so deep in love?
Aşkta nasıl çok derinim

When I dream of dying
Ben ölmeyi hayal ettiğimde

I never feel so loved
Hiç bu kadar sevilmedim

I've been having dreams
Rüyalar görüyorum

Splashing in the summer stream
Yaz akışında sıçramasına

Trip and I fall in
Yolculuk ve ben düşüyoruz

I wanted it to happen
Olmasını istedim

My body turns to ice
Vücudum buza dönüşüyor

Crushing weight of paradise
Cennetin ağırlığının kırılması

Solid block of gold, lying in the cold
Soğukta yatan katı altın blok

I feel right at home
Evde hissediyorum

Wait, if I'm on fire
Bekle, eğer yanıyorsam

How am I so deep in love?
Aşkta nasıl çok derinim

When I dream of dying
Ben ölmeyi hayal ettiğimde

I never feel so loved
Hiç bu kadar sevilmedim

Wait, if I'm on fire
Bekle, eğer yanıyorsam

How am I so deep in love?
Aşkta nasıl çok derinim

When I dream of dying
Ben ölmeyi hayal ettiğimde

I never feel so loved
Hiç bu kadar sevilmedim

I never feel so loved
Hiç bu kadar sevilmedim

Wait, if I'm on fire
Bekle, eğer yanıyorsam

How am I so deep in love?
Aşkta nasıl çok derinim

When I dream of dying
Ben ölmeyi hayal ettiğimde

I never feel so—
Asla hissetmiyorum

Wait, if I'm on fire
Bekle, eğer yanıyorsam

How am I so deep in love?
Aşkta nasıl çok derinim

When I dream of dying
Ben ölmeyi hayal ettiğimde

I never feel so loved
Hiç bu kadar sevilmedim

SHAED feat. Zayn - Trampoline Türkçe Çevirisi
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş