Hollywood Undead - Already Dead Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

27 Ekim 2019 Pazar

Hollywood Undead - Already Dead Türkçe Çevirisi

Hollywood Undead - Already Dead Türkçe Çevirisi

It's the year of the snake
Bu yılanın yılı

Friends are overrated, so let's make no mistake
Arkadaşlar abartıldı, bu yüzden hadi hiç hata yapmayalım

I watch from a distance while you poison the lake
Sen gölü zehirlerken belli bir mesafeden izliyorum

A trail of ash that you leave in your wake
Arkanda bıraktığın bir kül izi

Knock me down, but I get back up
Beni yere ser, ama geri kalkarım

In the rain, I feel no pain from the cuts
Yağmurda, kesiklerden acı hissetmem

Too much pain, is it ever enough?
Çok fazla acı, asla yeterli olmazmı?

In the rain, and I'm spilling my guts
Yağmurda, ve bağırsaklarımı döküyorum

You wanna hate me
Benden nefret etmek istiyorsun

You wanna try and break me
Denemek ve beni parçalamak istiyorsun

But you can't kill me
Ama beni öldüremessin

'Cause I'm already dead
Çünkü ben zaten ölüyüm

You can shame me
Beni utandırabilirsin

You can try and break me down
Deneyebilir ve beni parçalayabilirsin

'Cause I'm already dead
Çünkü ben zaten ölüyüm

Already dead
Zaten ölüyüm

Already dead
Zaten ölüyüm

Here I am again at the edge of a knife
İşte buradayım bir bıçağın ucunda

Some of us are born at the end of our lives
Bazılarımız hayatlarımızın sonlarında doğdu

Wake up in a sweat in the dead of the night
Gecenin karanlığında terler içinde uyan

I must be dreaming
Hayal görüyor olmalıyım

I can see the end of your reign
Hükümdarlığının sonunu görebiliyorum

I can feel the hate filling your veins
Damarlarını dolduran nefreti hissedebiliyorum

Watch me now as I'm breaking the chains
Zincirleri kırarken beni izle

Leaving your whole empire in flames
Bütün imparatorluğunu alevler içinde bırakıyorum

You wanna hate me
Benden nefret etmek istiyorsun

You wanna try and break me
Denemek ve beni parçalamak istiyorsun

But you can't kill me
Ama beni öldüremessin

'Cause I'm already dead
Çünkü ben zaten ölüyüm

You can shame me
Beni utandırabilirsin

You can try and break me down
Deneyebilir ve beni parçalayabilirsin

'Cause I'm already dead
Çünkü ben zaten ölüyüm

'Cause I'm already dead
Çünkü ben zaten ölüyüm

Watch me now as I'm breaking the chains
Zincirleri kırarken beni izle

Leaving your whole empire in flames
Bütün imparatorluğunu alevler içinde bırakıyorum

Watch me now as I'm breaking the chains
Zincirleri kırarken beni izle

Leaving your whole empire in flames
Bütün imparatorluğunu alevler içinde bırakıyorum

You wanna hate me
Benden nefret etmek istiyorsun

Try to break me
Beni parçalamayı dene

But you can't kill me
Ama beni öldüremessin

'Cause I'm already dead
Çünkü ben zaten ölüyüm

You can shame me
Beni utandırabilirsin

You can try and break me down
Deneyebilir ve beni parçalayabilirsin

'Cause I'm already dead
Çünkü ben zaten ölüyüm

'Cause I'm already dead
Çünkü ben zaten ölüyüm

Dead
Ölüyüm

'Cause I'm already dead
Çünkü ben zaten ölüyüm

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş