Dimash Kudaibergen - Знай Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

13 Ekim 2019 Pazar

Dimash Kudaibergen - Знай Türkçe Çevirisi

Ночь исчезает до утра
Мы с тобой два беглеца
Убегаем от себя
Я слышу шорохи, шаги
Нежный шопот вопреки
Я не чувствую земли
Лечу
Gece umudunu kesiyor günden.
İki firariyiz seninle ben,
Kaçıyoruz kendimizden.
Ah tıkırtılar, ayak sesleri...
Nazik bir fısıltıya rağmen
Hissetmiyorum yeri.
Uçuyorum.

Знай
У любви на небе есть причал
Дай твое сердце в руки взять сейчас
Bil ki;
Aşkın göğe demir attığı limanda
Ser kalbini avuçlarıma, beni karşıla.

Знай
У влюбленных два крыла
В небе бьют колокола
Любовь бьет сердца
Кровь застывает без тебя
У меня в гостях мечта
У нее твои глаза
Bil ki;
Sevgililerin kanat çırpışları
Göklerde çalıyor çanları.
Aşk sarsıyor ruhları!
Soğuk! Üşüyorum, sen yoksun.
Hayalindir evime uğrayan,
Senin gözlerini taşıyan.

Знай
Мои чувства бьют набат
Я ищу горящий взгляд
Невозможно описать
Твой взгляд
Bil ki;
Hislerim dolup taşıyor.
Vuruyor parlak ışığın.
İmkansız tarifi
Yansıyan bakışının.

Знай
У любви на небе есть причал
Дай твое сердце в руки взять
встречай
Bil ki;
Aşkın göğe demir attığı limanda
Ser kalbini avuçlarıma, beni karşıla!

Знай
У влюбленных два крыла
В небе бьют колокола
Любовь бьет сердца
Bil ki;
Sevgililerin kanat çırpışları
Göklerde çalıyor çanları.
Aşk sarsıyor ruhları!

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş