Ed Sheeran, Chris Stapleton, Bruno Mars - BLOW Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

5 Temmuz 2019 Cuma

Ed Sheeran, Chris Stapleton, Bruno Mars - BLOW Türkçe Çevirisi

I'm feelin' like a bullet, jumpin' out a gun
Kurşun gibi hissediyorum, silahtan dışarı fırlıyorum
I'm feelin' like a winner, I feel like the one
Kendimi galip gibi hissediyorum
You're doing somethin' to me, you're doing somethin' strange
Bana bir şeyler yapıyorsun, garip bir şeyler yapıyorsun
Well, jump back, talk to me, woman
Öyleyse geri at, benimle konuş, kadın
You make me wanna make a baby, baby, uh
Bir bebek yapmak istememi sağlıyorsun
Supernatural woman, supernatural freak
Doğaüstü kadın, doğaüstü ucube
Don't know what you're doin', got me feelin' weak
Ne yaptığını bilmiyorum, bana zayıf hissettiriyorsun
Oh, I wanna call you fever, baby, you can set a fire on me
Sana ateş demek istiyorum, bebeğim, beni ateşe verebilirsin
Hot damn, pop it like a pistol, mama
Vay anasını! Bir ana tabanca gibi patlat
You got me down on my knees, begging please
Beni yalvartarak dizlerimin üzerine çöktürüyorsun
I'm comin', baby
Geliyorum bebeğim
I'm gunnin' for you, yeah
Senin için geliyorum
Locked, loaded, shoot my shot tonight
Kilitli, yüklü, atışını vur bu gece
I'm comin', baby
Geliyorum bebeğim
I'm gunnin' for you
Senin için geliyorum
Pull my trigger, let me blow your mind
Tetiğimi çek. Aklnı başından almama izin ver

You red leather rocket, you little foxy queen
Seni kırmızı deri füze, seni küçük kurnazlık kraliçesi
Everybody's watching, pretty little thing
Herkes izliyor, küçük güzel şeyleri
Baby, tell me, what's your fantasy?
Bebeğim söyle bana senin fantezin ne?
Come closer, let's talk about it
Yaklaş, bunun hakkında konuşalım
You want white lines in a limousine
Bir limuzinde beyaz çizgiler istiyorsun
Whipped cream, and everything in between, yeah
Krem şanti ve arasındaki her şeyi
I'm comin', baby
Geliyorum bebeğim
I'm gunnin' for you, yeah
Senin için geliyorum
Locked, loaded, shoot my shot tonight
Kilitli, yüklü, atışını vur bu gece
I'm comin', baby
Geliyorum bebeğim
I'm gunnin' for you
Senin için geliyorum
Pull my trigger, let me blow your mind
Tetiğimi çek. Aklnı başından almama izin ver
I'm comin', baby
Geliyorum bebeğim
I'm comin', baby
Geliyorum bebeğim
I'm gunnin' for you, yeah
Senin için geliyorum
Locked, loaded, shoot my shot tonight
Kilitli, yüklü, atışını vur bu gece
I'm comin', baby
Geliyorum bebeğim
I'm gunnin' for you
Senin için geliyorum
Pull my trigger, let me blow your mind
Tetiğimi çek. Aklnı başından almama izin ver

Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş