Juice WRLD - Maze Türkçe Çevirisi - Şarkı Sözü Çevirisi

11 Mart 2019 Pazartesi

Juice WRLD - Maze Türkçe Çevirisi

Juice WRLD - Maze Türkçe Çevirisi ile sizlerleyiz. Juice WRLD'un yeni albümünde yer alan bu şarkıyı sizlerle hemen buluşturmak istedik. Başarılı şarkıcının Maze şarkısının sözleri ve çevirisi sizlerle.

Stuck in a maze
Labirentte sıkışmış

Oh, oh, oh, oh, oh, oh
Oh, oh, oh, oh, oh, oh

Stuck in a maze, mmh
Labirentte sıkışmış,mm

Stuck in a maze
Labirentte sıkışmış

Everything's okay but it's not really okay
Her şey yolunda ama gerçekten değil

My life's a death race
Hayatım bir ölüm yarışı

I'm numbing my pain with codeine rain
Acılarımı kodein yağmuru ile uyuşturuyorum

I'm going insane
Çıldırıyorum

Life's not the same
Hayat aynı değil

Stuck in a maze
Labirentte sıkışmış

I'm not going in
Ben gitmiyorum

My brain is going everywhere
Beynim her yere gidiyor

I'm tormented every day
Her gün işkence yapıyorum

Mama, I'm losing my mental
Anne, aklımı kaybediyorum

The sorrows I've been through
Yaşadığım üzüntüler

Story to be continued
Hikaye devam edecek

I sip ill, pop pills, crack seals
Hastalık yudumladım,hapları patlattım, Mücevherleri çatlattım
Juice WRLD - Maze Türkçe Çevirisi
Doing anything to numb the
Uyuşturmak için bir şey yapmak

Weight that I feel, yeah
Hissettiğim ağırlık, evet

I chase thrills, you still crashin' Hot Wheels
Heyecanları kovalarım, sen hala Hot Wheels'ı çarpıyorsun

Ride a dirt bike down the ditch, see if I live
Çukurdan aşağı kirli bisiklet sürüyorum,bakalım yaşıyor muyum

I'm not in my subconscious, I'm conscious
Bilinçaltımda değilim, bilinçliyim.

They tell me that they can help me, I got this
Bana yardım edebileceklerini söylediler,anladım

Watch this
Bunu izle

I took my demons into the bank of life and
Şeytanlarımı hayat bankasına aldım ve

I made the biggest deposit
En büyük para yatırımını yaptım

Without drugs, I'm losing my logic
Haplar olmadan,mantığımı kaybediyorum

These pills and my Pro Tools still got logic
Bu haplar ve Pro Tools'um hala mantıklı

I run, I run, I run
Koştum, koştum, koştum

I run, I run, I run
Koştum, koştum, koştum

Stuck in a maze
Labirentte sıkışmış

Everything's okay but it's not really okay
Her şey yolunda ama gerçekten değil

My life's a death race
Hayatım bir ölüm yarışı

I'm numbing my pain with codeine rain
Acılarımı kodein yağmuru ile uyuşturuyorum

I'm going insane
Çıldırıyorum

Life's not the same
Hayat aynı değil

Stuck in a maze
Labirentte sıkışmış

I'm not going in
Ben gitmiyorum

My brain is going everywhere
Beynim her yere gidiyor

I'm tormented every day
Her gün işkence yapıyorum

Mama, I'm losing my mental
Anne, aklımı kaybediyorum

The sorrows I've been through
Yaşadığım üzüntüler

Story to be continued
Hikaye devam edecek

Geldik bir yazımızın daha sonuna bu yazıda sizlere Juice WRLD - Maze Türkçe Çevirisi sunduk. Beğendiyseniz yorum yapmayı, beğenmediyseniz de yapmayı unutmayınız.

Keywords: Juice WRLD - Maze Türkçe Çevirisi
Powered by www.musixmatch.com

Share-Paylaş